سایت هایی که با وردپرس طراحی شدن

فهرست مقاله

معرفی 150 سایت معتبر جهانی که با وردپرس طراحی شدن

بیش از 33 درصد از وب سایت های جهان با سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته (CMS) شده اند. سایت های عجیب و قدرتمندی هم بین آنهاست. شرکت هایی که از وردپرس یا حداقل بخشی از وب سایت خود مثل بلاگشون که استفاده می کنند از طریق این CMS ساخته شده است. در این مقاله قصد داریم 101 شرکتی که از وردپرس استفاده می کنند را لیست کنیم. شرکت های فناوری، اخبار، سایت های سیاسی، وبلاگ های محبوب، سایت های مد و موارد دیگر. تا انتها همراه اشلون دات کام باشید.

وردپرس چیزی فراتر از یک پلت فرم سازنده وبلاگ است. مطمئناً این شرکت برای اولین بار در سال 2003 تنها با هدف ایجاد یک پلت فرم وبلاگ نویسی پا به عرصه گذاشت.

اما به تدریج خدمات زیادی را به آن اضافه شده. ساخت وب سایت های خبری، مجلات، وب سایت های آموزشی و … با wordpress امکان پذیره.وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند است که خدمات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

از خدمات سفارش ساخت ربات تلگرام ما استفاده کنید.

چرا از وردپرس استفاده کردیم؟

قبل از معرفی سایت های وردپرسی، اجازه دهید به این سوال پاسخ دهیم: چرا کاربران وردپرس را انتخاب می‌کنند؟

استفاده آسان: یکی از دلایل اصلی این است که استفاده از وردپرس بسیار آسان است. هیچ دانش برنامه نویسی برای ایجاد یک وب سایت با این CMS مورد نیاز نیست. شما می توانید وب سایت های قدرتمند را بدون نوشتن یک خط کد فعال کنید.

انعطاف پذیری: وردپرس بهترین قالب ها و افزونه ها را در وب سایت رسمی خود به کاربران ارائه می کند. می توانید قالبی را که میخواهید را  از بین قالب های موجود و قابلیت های مورد نظر خود را از  طریق افزونه های وردپرس به آن اضافه کنید.

وردپرس چند نوع وب سایت دارد؟

کنترل داده ها: شما می توانید تمام داده های وب سایت خود را از طریق وردپرس کنترل کنید. همه اطلاعات به راحتی قابل دسترسی هستند زیرا وردپرس روی کل هاست شما اجرا می شود.

طراحی سایت قوی با وردپرس امکان پذیره: وردپرس یک پلتفرم قدرتمند است. شما می توانید وب سایت های ووکامرس، وب سایت های آموزشی و هر وب سایت تجارت الکترونیکی را از طریق این CMS راه اندازی کنید.

رایگان است: آخرین و مهمترین دلیل این است که وردپرس کاملا رایگان است. این پلتفرم متن باز است و می توانید بدون پرداخت هزینه آن را دانلود کنیدو  ازش استفاده کنید، تنظیمات آن را تغییر دهید و کد آن را بازنویسی کنید. داشتن دامنه و هاست کافی است.

وقت آن است که به موضوع معرفی سایت های وردپرسی برگردیم. همه وب سایت های وردپرسی انواع مختلفی دارند و دریک دسته بندی خاصی قرار نمیگیرند. هر کدام مربوط به دسته و بیزینس خاصی هستند. به همین دلیل است که در این مقاله برخی از سایت هایی که از وردپرس استفاده می کنند را براساس دسته بندی معرفی می کنیم.

سایت های وردپرسی دسته تکنولوژی و فناوری 

1. جی کوئری
مطمئناً می دانید که JQuery یکی از محبوب ترین کتابخانه های جاوا اسکریپت است. استفاده از این فریمورک، کدنویسی جاوا اسکریپت را آسان‌تر، سریع‌تر و قطعاً انعطاف‌پذیرتر می‌کند. زیرا می توانید از سرویس های پیش ساخته استفاده کنید و می توانید از کدنویسی استفاده کنید. وب سایت رسمی JQuery یکی از سایت های که از وردپرس استفاده می کند.

سایت جی کوئری یکی از سایت های وردپرسی است.

2. پلسک (Plesk)
آیا با Plesk آشنایی دارید؟ حتما اسمشان را بارها شنیده اند. پلسک یک ابزار سی پنل مانند است که به شما اجازه می دهد تا از طریق یک رابط کاربری قدرتمند کنترل کامل وب سایت خود را در دست بگیرید. این ابزار برای هاست لینوکس و هاست ویندوز نیز وجود دارد.

3. NGINX
NGINX یک وب سایت رایگان، منبع باز، سرور HTTP با کارایی بالا و پروکسی معکوس است. این وب سرور بیش از 28 درصد از دامنه های موجود را میزبانی می کند. یکی از ویژگی های این وب سایت قابلیت اجرا بر روی سیستم عامل های مختلف است. این وب سرور علاوه بر امکانات قدرتمندی که دارد از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

NGINX یکی از سایت های استفاده کننده از وردپرس می باشد.
NGINX یکی از سایت های وردپرسی می باشد.

4. IBM Blogs (وبلاگ های آی بی ام )
IBM دارای وبلاگ بسیار متنوعی است. این وبلاگ ها حاوی موضوعات مختلفی از جمله خدمات مختلف این شرکت، فعالیت های آن و فرصت های شغلی است. همه این وبلاگ ها یک بخش مشترک دارند: همه آنها از وردپرس استفاده می کنند.

 IBM Blogs از وردپرس استفاده می کنند.

5.سایت وردپرسی Dyn
Dyn یک شرکت مبتنی بر اینترنت و  و تکنولوژی ابری است. این به بقیه ها شرکت کمک می کند تا با استفاده از یک شبکه قدرتمند DNS زیرساخت های خود را از طریق اینترنت مدیریت، کنترل و نظارت کنند.

Dyn یکی از سایت های وردپرسی است.
Dyn یکی از سایت های وردپرسی است.

 

 

6. سایت وردپرسی Microsoft News (بخش اخبار مایکروسافت)

Microsoft News اخبار مربوط به مایکروسافت از جمله ویژگی ها و وبلاگ ها را پخش می کند. Microsoft News  نیز یک سایت وردپرسی است.

Microsoft News هم از وردپرس استفاده می کند.
Microsoft News هم از وردپرس استفاده می کند.
7.سایت وردپرسی MaxCDN
یکی دیگر از سایت هایی که از وردپرس استفاده می کند MaxCDN است. این شرکت به شرکت های بین المللی کمک می کند تا از برخی سرورها برای افزایش سرعت وب سایت شما استفاده کنند. MaxCDN سرعت وب سایت و نرم افزار شما را افزایش می دهد. از طرف دیگر، آنالیزهای فوری را به شما می دهد.
maxcdn یکی از شرکت های استفاده کننده از وردپرس است.
MaxCDN یکی از سایت های وردپرسی است
8. MindTouch
MindTouch یکی دیگر از سایت هایی است که از وردپرس استفاده می کند. MindTouch کتابچه راهنمای کاربر را به یک تجربه دیجیتال جدید تبدیل می کند. این روش، روشی جدید برای افزایش فروش محصولات علاوه بر افزایش ترافیک وب سایت است. از سوی دیگر، تعامل با مشتری نیز بهبود می یابد.
MindTouch سایت وردپرسی است.
یکی از دیگر از سایت های وردپرسی شرکت MindTouch می باشد.

Marin Software.9

Marine یکی از پلتفرم‌های پیشرو در زمینه مدیریت جستجوی Lead Paid برای تبلیغ کنندگان و آژانس‌های جهانی در سطح جهانی است. این سیستم عامل باعث می‌شود درآمد، مشتری و بازگشت سرمایه‌ی یک کسب و کار بیشتر شود.

word image 165

Loggly.10

کمپانی Loggly یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین سیستم‌های مدیریت برای ورود به سیستم‌های ابری است. Loggly اطلاعات کارآمدی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از طرفی باعث می‌شود که برنامه‌ها هوشمندتر کار کنند.

word image 166
سایت شرکت Loggly نمونه ای از سایت های وردپرسی می باشد.

SparkPost.11

یکی دیگر از سایت های وردپرسی؛ سایت کمپانی SparkPost است. این کمپانی خدمات تحویل ایمیل را برای وبسایت‌ها و برنامه‌ها ارائه می‌دهد. این شرکت ۱۰۰ هزار ایمیل رایگان در ماه را در اختیار شما می‌گذارد. هرچند برنامه‌های سازمانی بسیار قدرتمندی هم برای شرکت‌های بزرک تدارک دیده است.

خب، این‌ها فقط تعدادی از شرکت‌های فناوری هستند که برای ساخت وبسایت خود به سراغ وردپرس رفته‌اند. در ادامه به سراغ دسته‌ بندی‌های دیگر می‌رویم.

word image 167


 

 

معرفی سایت های وردپرسی خبری

در ادامه تعدادی از سایت‌های خبری قدرت گرفته از وردپرس را نام می‌بریم.

 

The New York Times .12

New York Times بزرگ‌ترین روزنامه جهان است. وبسایت نیویورک تایمز ماهانه میلیون‌ها مخاطب را از سرتاسر جهان جذب می‌کند. این روزنامه از سیستم مدیریت محتوای وردپرس برای ساخت وبسایت خود استفاده کرده است.

word image 168
The New York Times نمونه ای از سایت های وردپرسی معتبر جهانی می باشد.

 

The New Yorker.13

The New Yorker هم وبسایتی مشابه به New York Times است. این وبسایت دارای بخش‌های بسیار متنوعی است. در این سایت خبرهای روزانه، موضوعات فرهنگی، پادکست‌ها، ویدیوها، فناوری و تکنولوژی و کارتون‌ها قرار می‌گیرد.

word image 169
یکی دیگر از سایت های وردپرسی ، سایت The New Yorker می باشد.

14. سایت وردپرسی Wired

وبسایت Wired یکی از سایت‌ های وردپرسی است که تمرکز ویژه‌ای بر تکنولوژی‌های روز، ترندهای جهان فناوری و اخبار آینده دارد. البته این وبسایت بخش‌های دیگری هم دارد. از بخش‌های مربوط به کسب و کار گرفته تا سرگرمی، سیاست، ارتباطات، علوم پایه و مسائل فرهنگی

word image 170

15. سایت وردپرسی MTV News

MTV New یک شبکه تلویزیونی واقع در آمریکاست که به دلیل پخش شبانه‌روزی موسیقی شهرت داشت. البته که فعالیت این شبکه فقط محدود به عرصه موسیقی نمی‌شود و در بخش‌های دیگری همچون سرگرمی هم فعالیت می‌کند.

word image 171

 

 

16. سایت وردپرسی Metro UK

Metro UK یکی دیگر از سایت های وردپرسی است. Metro UK از محبوب‌ترین مجله‌های مربوط به سرگرمی و اخبار مرتبط به هنرمندان است. وبسایت این شرکت همچنین کاملا ریسپانسیو است.

word image 172

 

 

 

 

17.سایت وردپرسی Observer

وبسایت خبری Observer از دیگر سایت‌ های وردپرسی است. این وبسایت اخبار مردمی و همه‌گیر را منتشر می‌کند. از خبرهای سیاسی گرفته تا سرگرمی، هنر، سبک زندگی و … همگی در این وبسایت پیدا می‌شوند. طراحی این وبسایت یک طراحی Boxed-layout است. پست‌های فیچر شده این وبسایت در یک سایدبار نمایش داده می‌شوند.

 

18.سایت وردپرسی Five ThirtyEight

تخصص اصلی Five ThrityEight در انتشار و بررسی نظرسنجی‌های معتبر در جهان سیاست است.به اسم 538 هم معروف است. ۵۳۸ در اصل تعداد نمایندگان سیستم رای‌گیری آمریکا (Electoral College) است، که به تمرکز این نهاد بر اخبار مرتبط با انتخابات اشاره می‌کند.

word image 173

 

 

 

 

19.سایت وردپرسی TechCrunch

یکی دیگر از سایت‌ های وردپرسی که در حوزه فناوری مشغول به کار است سایت خبری TechCrunch است. این وبسایت خبرهای مربوط به تکنولوژی، محصولات جدید فناوری و خبرهای استارت‌آپی را منتشر می‌کند.

 

word image 174
TechCrunch یکی از سایتهای وردپرسی خبری می باشد.

 

 

20.سایت وردپرسی Etsy

word image 175

 

همان طور که می‌دانید Etsy یک فروشگاه بزرگ و محبوب است. در بلاگ این مجموعه اخبار مربوط به سبک زندگی، خلاقیت‌ها، مد و فشن منتشر می‌شوند. نمونه از سایت های وردپرسی می باشد.

 

 

 

21. سایت وردپرسی Variety

word image 176

وبسایت خبری Variety اخبار مختلفی را پوشش می‌دهد. از اخبار سرگرمی گرفته تا معرفی فیلم، جوایز، فستیوال‌ها و … همگی در وبسایت Variety پوشش داده می‌شوند. وبسایت این کمپانی یکی دیگر از وبسایت‌هایی با قالب مجله‌ای است که با استفاده از وردپرس ساخته شده است.

 

 

22. سایت وردپرسی The Sun

word image 177

روزنامه The Sun یکی دیگر از وبسایت‌های محبوبی است که با استفاده از وردپرس ساخته شده است. این مجله جایی است برای انتشار اخبار گوناگون. از خبرهای ورزشی گرفته تا خبرهای مربوط به سلبریتی‌ها و هنرمندان.

 

 

23.سایت وردپرسی Vogue

word image 178

همان طور که می‌دانید شرکت بزرگ Vogue یکی از محبوب‌ترین کمپانی‌های فعال در عرصه مد و فشن است. این کمپانی آخرین اخبار مربوط به مد، زیبایی، استایل هنرمندان، ویدیوها، هفته‌های مد و … را در وبسایت خود منتشر می‌کند.

 

 

24. سایت وردپرسی Chicago Sun Times

یکی دیگر از وبسایت‌های خبری ساخته شده با وردپرس وبسایت Chicago Sun Times است. این وبسایت تمرکز ویژه‌ای بر روی اخبار ورزشی دارد. اما فعالیت این وبسایت فقط به اخبار ورزشی محدود نمی‌شود و اخبار سیاسی و دنیای هنر را نیز پوشش می‌دهد. شیکاگو سان تایمز چهار دهه میزبان منتقد فیلم مشهور، راجر ایبرت بود.

 

 

25. سایت وردپرسی Larry King Live

word image 179

قطعا می‌دانید که لری کینگ یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین مجریان رادیویی و تلویزیونی آمریکا است. این شخصیت برنامه‌ای با نام خود را به صورت آنلاین منتشر می‌کند. در این برنامه افراد مشهوری از بازیگران، سیاست مداران و هنرمندان به عنوان مهمان حضور پیدا می‌کنند. وبسایت Larry King Live که یکی از سایت های وردپرسی است ،اخبار مربوط به این برنامه را پوشش می‌دهد.

 

26. سایت وردپرسی Samsung Newsroom

word image 180
ساب دامین اخبار شرکت سامسونگ نمونه ای از سایت های وردپرسی است.

 

سامسونگ یک کمپانی قدرتمند در زمینه تولید لوازم تکنولوژی و دیجیتال است. تمامی اخبار مربوط به آخرین دستاوردها و امکانات محصولات این کمپانی در وبسایت خبری Samsung Newsroom که با وردپرس طراحی شده را در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. از محصولات جدید گرفته تا زمان انتشار آن‌ها و بسیاری دیگر.

 

27. سایت وردپرسی Boing Boing

word image 181

وبسایت خبری بوینگ بوینگ اولین بار در سال 2000 به عنوان یک WeBlog شروع به کار کرد. این وبسایت وردپرسی در حال حاضر اخبار مختلفی را پوشش می‌دهد. از مقالات برجسته گرفته تا پادکست‌ها، ویدیوها، تکنولوژی و … همگی در این وبسایت پیدا می‌شوند. این وبسایت مکانی است برای پیدا کردن محتوای ارزشمند. 

 

تا اینجا به انتهای معرفی سایت های وردرپرسی خبری اکتفا می کنیم در ادامه با معرفی بقیه سایت هایی که با وردپرس ساخته شده همراه سایت اشلون دات کام باشید.

 


 

 

سایت های وردپرسی شرکت‌های فهرست فوربز

در ادامه به تعدادی از شرکت‌های فهرست فوربز که وبسایت آن‌ها با وردپرس ساخته شده‌ است اشاره می‌کنیم.

 

28. سایت وردپرسی The Walt Disney Company

word image 182
سایت دیزنی یکی دیگر از سایت های وردپرسی است.

 

کمپانی والت دیزنی یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین کمپانی‌ها در عرصه تولید و عرضه محتوای سرگرمی، انیمیشین و کارتون است. قابل توجه است که وبسایت رسمی این کمپانی با سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده است.

 

29. سایت وردپرسی GM

شرکت جنرال موتورز، بزرگ‌ترین شرکت تولید خودرو در ایالات متحده است. این شرکت در فهرست فوربز ۵۰۰ شماره‌ی ۱۰ را دارد و خودروهای خود را در ۳۷ کشور مختلف تولید می‌کند.

 

 

30. سایت وردپرسی UPS

word image 183

کمپانی UPS یک شرکت فعال در زمینه نیروهای کلان اقتصادی و تجارت است. مباحث مربوط به جهانی‌سازی، بهداشت جهانی، تجارت، نوآوری، پایداری، فناوری و تدارکات زنجیره تامین همگی در وبسایت رسمی این مجموعه پوشش داده می‌شوند.

 

31. سایت وردپرسی eBay

word image 184

همان طور که می‌دانید شرکت ebay یک کمپانی خرید، فروش و حراجی آنلاین بزرگ است. بازاری که هر روز میلیون‌ها نفر در آن مشغول به خرید و فروش هستند. این کمپانی به خاطر حراج‌های هیجان انگیزش شهرت بسیاری دارد. وبسایت شرکتی ebay با استفاده از وردپرس طراحی شده است.

 

 

32. سایت وردپرسی Best Buy

word image 185

کمپانی Best Buy یک شرکت آمریکایی توزیع تجهیزات الکترونیکی است. این کمپانی شعبه‌های فیزیکی از فروشگاه خود در کشورهای کانادا، آمریکا و قاره اروپا نیز دارد. Best Buy یکی از بزرگترین شرکت‌های خرده فروش لوازم الکترونیکی و دیجیتال در آمریکا و کاناداست.

 


 

 

سایت های وردپرسی خدماتی و شرکتی

 

Group Renault

word image 186

قطعا تا به حال خودروهای رنو را در کشورمان ایران دیده‌اید و خریداری کرده‌اید. رنو یک شرکت فرانسوری چند ملیتی است که در بخش خدماتی و تولید مشغول به کار است. در حال حاضر هم رنج زیادی از خودورها و ون‌های موجود در بازار توسط این کمپانی ساخته می‌شود. سایت رنو هم یکی از سایت های وردپرسی می باشد.

 

 

Toyota

word image 187

همان طور که می‌دانید تویوتا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودرو در سطح جهانی است. تویوتا تعداد بسیار زیادی از خودروها و وسایل نقلیه دیگر را در چندین کشور تولید می‌کند. هرچند دفتر مرکزی آن در ژاپن است. بخش برزیلی این کمپانی برای ساخت وبسایت خود از وردپرس استفاده کرده است.

 

 

Time Inc.

word image 188

شرکت Time Inc. زیر مجموعه شرکت تایم وارنر است. این کمپانی یکی از بزرگترین شرکت‌های رسانه‌ای در جهان است. تایم ناشر بیش از ۱۳۰ عنوان مهم در دنیا است، که روزانه بیش از ۱۲۰ میلیون نفر از طریق پلتفرم‌های مختلف و متنوع به این محتوا دسترسی پیدا می‌کنند.

 

 

Home Depot

word image 189

هوم دیپو یک کمپانی خورده فروشی آمریکایی است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر آتلانتا واقع شده است. از محصولاتی که توسط هوم دیپوت عرضه می‌شوند می‌توان به لوازم خانگی، تجهیزات ساخت و ساز، الوار، مصالح ساختمانی، ابزار رنگ آمیزی و نقاشی، ابزار و یراق، تجهیزات لوله کشی و وسایل باغبانی اشاره کرد. وبسایت فرصت‌های شغلی این شرکت با استفاده از وردپرس طراحی شده است.

 

 

Quantcast

word image 190

کوانت کست یک شرکت بزرگ بازاریابی دیجیتال است. این شرکت بخصوص که در زمینه تهیه آمار از سایر سایت‌ها فعالیت می‌کند. این کمپانی سرویسی سنجشی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به طوری که می‌توانند گزارشی از بازدیدکنندگان میلیون‌ها سایت و سرویس داشته باشند.سایت این شرکت نمونه ای سایت های وردپرسی می باشد که این کمپانی برای دسترسی به چنین اطلاعاتی بیش از میلیون‌ها وبسایت را مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

 

Tucows

word image 191

کمپانی Tucows یک شرکت سرویس دهنده خدمات اینترنتی با هزاران سرویس مختلف به مشتریان و کاربران است. دفتر اصلی این شرکت در کانادا واقع شده است. بیشتر کاربران این کمپانی را از طریق سرویس خریداری دامین خود می‌شناسند.

 

 

Qualtrics

word image 192

یکی از شرکت‌های تحقیقاتی و خدماتی که در این لیست حضور دارد کمپانی Qualtrics است. این کمپانی باعث می‌شود تحقیقات پیچیده به صورت کاملا ساده و با سرعت انجام شوند. همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا در مورد درک بینش کارمندان خود و همچنین جذب مشتریان بهتر عمل کنند.

 

 

Tribune Media

word image 193

کمپانی Tribune media یکی از شرکت‌های خدماتی با بیش از ۴۲ برنامه مربوط به تلویزیون و رسانه است. در این بین می‌توانید برنامه‌های ورزشی، سرگرمی و اخبار با کیفیت هم پیدا کنید.

 

 

Company.com

Company.com یک ارائه دهنده قابل اطمینان از زیرساخت‌های اولیه برای شروع یک کسب و کار است. تمام چیزی که برای شروع تجارت خود نیاز دارید توسط این شرکت تامین می‌شود. این کمپانی یکی از شرکت‌ها با رشد سریع است که در مجله Inc بارها به آن اشاره شده است.

 

 

SiteMinder

word image 194

کمپانی SiteMinder یکی از شرکت‌هایی است که به هتل‌ها و شرکت‌های مسافرتی در گسترش کسب و کار خود کمک می‌کند. SiteMinder نیز از وردپرس استفاده می‌کند.

 

 

Vivendi

Vivendi یکی دیگر از شرکت‌های فعال در زمینه رسانه و خدمات گروهی است. این شرکت چند ملیتی در اصل فرانسوی است و مقر آن در پاریس واقع شده است. از فعالیت‌های وسیع این کمپانی می‌توان به موسیقی، تلویزیون، فیلم، انتشارات، اینترنت و بازی‌های رایانه‌ای اشاره کرد.

 

 

Boingo

word image 195

Boingo یک شرکت آمریکایی است که در توزیع و تهیه اینترنت بی سیم در مکان‌های مختلف فعالیت می‌کند. از رستوران و هتل گرفته، تا فروشگاه‌ها، فرودگاه‌ها، استادیوم‌ها و کافی شاپ‌ها. این شرکت دسترسی به اینترنت بی سیم را از طریق هر دستگاهی ممکن می‌کند.

 

 

AdEspresso

word image 196

کمپانی AdEspresso یکی از شرکت‌هایی است که ساده‌ترین روش‌ها برای تولید و مدیریت تبلیغات فیسبوک را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تمرکز این شرکت برای افزایش نرخ تبدیل در کمترین زمان است و نمونه عالی از سایت های وردپرسی می باشد.

 


 

 

 

 

سایت های وردپرسی رسانه‌ها و سرگرمی

 

سایت وردپرسی AMC

word image 197

AMC یک شبکه تلویزیونی آمریکایی، متعلق به شرکتی با همین نام است. این شبکه بیشتر به خاطر برنامه‌هایی مانند Walking dead، Breaking Bad و Catch Fire شناخته می‌شود.

 

 

 

سایت وردپرسی BBC America

word image 198

BBC America یکی از رسانه‌ها و شبکه‌های آمریکایی است که مالک آن BBC Worldwide و شبکه AMC است. این شبکه بیشتر با برنامه‌هایی همچون Top Gear، Doctor Who، Orphan Black و … شناخته می‌شود.

 

 

 

سایت وردپرسی Angry Birds

word image 199

پرندگان خشمگین یک بازی ویدیویی محبوب در سطح جهانی است که وبسایت رسمی آن از وردپرس قدرت گرفته است. وبسایتی پر از المان‌های چند رسانه‌ای با کیفیت که صفحه اصلی رنگارنگ و جذابی دارد. نمونه عالی از سایت های وردپرسی می باشد.

 

سایت وردپرسی The Walking Dead

word image 200

همان طور که اشاره کردیم The Walking Dead یکی از محبوب‌ترین سریال‌هایی است که توسط شبکه AMC پخش می‌شود. این کمپانی سرویسی به اسم StorySync راه اندازی کرده است که تمامی هواداران را از سرتاسر جهان در یک جا جمع می‌کند. وبسایت این سرویس با استفاده از وردپرس ساخته شده است.

 

 

James Bond 007 Website

word image 201

قطعا با سری فیلم‌های James Bond 007 آشنا هستید. در وبسایت این فیلم محبوب همه چیز از پشت صحنه و واقعیت‌ها گرفته تا خبرهای دست اول این سری فیلم منتشر می‌شوند.

 

 

 

سایت وردپرسی Guild Wars 2

word image 202

Guild Wars 2 یکی از محبوب‌ترین بازی‌های ویدیویی در دنیاست. وبسایت رسمی این بازی با وردپرس ساخته شده است. تمام اخبار مربوط به این بازی ویدیویی، جدیدترین‌ قابلیت ها، تاریخ دقیق بروز‌رسانی‌ها و … در این وبسایت برای طرفداران منتشر می‌شود.

 

سایت وردپرسی WGN-TV

word image 203

WGN-TV یک شبکه تلویزینی واقع در شیکاگو است. در این شبکه تمامی اخبار جدید، ورزشی، سرگرمی‌ها، آب و هوا و … پوشش داده می‌شود. در وبسایت رسمی این شبکه، محتوای متنی و ویدیویی با هم ادغام شده است که باعث می‌شود محتوای بیشتری برای نمایش در دسترسی قرار بگیرد.

 

سایت وردپرسی CBS Local New York

word image 204

شبکه آمریکایی CBS Local New York یکی دیگر از رسانه‌های فعال در زمینه انتشار اخبار است. از موضوعات سیاسی گرفته تا آب و هوا، ترافیک، ورزش و سرگرمی همه از مواردی هستند که در CBS نیویورک پوشش داده می‌شوند.

 

 

سایت وردپرسی Pluto

word image 205

تلویزیون Pluto یکی از تلویزیون‌های آنلاینی است که بیش از ۱۰۰ شبکه زنده را پوشش می‌دهد. از برنامه‌های تلویزیونی گرفته تا ویدیوهای وایرال اینترنتی و … . وبسایت رسمی این شرکت از وردپرس قدرت گرفته است.

 

 

سایت وردپرسی Microsoft Studios

word image 206

همان طور که می‌دانید Microsoft Studios یکی از بخش‌های کمپانی غول پیکر مایکروسافت است.که یکی از سایت های وردپرسی می باشد. این استودیو مسئول تولید بازی‌های ویدیویی و انتشار آن‌ها برای پلتفرم‌های مختلف است. از این پلتفرم‌ها می‌توان به Xbox، Steam، Windows Store و گوشی‌های ویندوز اشاره کرد.

 


 

 

 

سایت‌ های وردپردسی موسیقی

 

سایت وردپرسی Sony Music

word image 207

Sony Music Entertainment یکی شرکت ضبط موسیقی در سطح جهانی است. این کمپانی علاوه بر اینکه کارهای هنرمندان معروف را منتشر می‌کند بلکه از هنرمندان محلی هم حمایت می‌کند. Sony Music دارای یک فروشگاه بزرگ است که برخی مهمترین قطعه‌های ضبط‌شده تاریخ را در آن پیدا می‌کنید.

 

سایت وردپرسی Beyoncé

word image 208

بیانسه خواننده و ترانه سرای معروف آمریکایی است. در وبسایت رسمی بیانسه می‌توانید به بیوگرافی، لیست جدیدترین کارها، موزیک ویدیوها، فوتوشات‌های جدید، اخبار و تاریخ کنسرت‌ها دسترسی داشته باشید.

 

 

سایت وردپرسی The Rolling Stones

word image 209

رولینگ استونز یک بند موسیقی انگلیسی محبوب است که از سال ۱۹۶۲ در موسیقی راک مشغول به کار است. وبسایت رسمی این گروه شامل آخرین اخبارها، کنسرت‌های جدید، فروشگاه‌ها و موزیک ویدیوهای جدید آن‌هاست.نمونه تک صفحه ای از سایت های وردپرسی است.

 

 

 

سایت وردپرسی خواننده محبوب Katy Perry

word image 210

کیتی پری خواننده و ترانه سرای آمریکایی است. وبسایت رسمی این هنرمند بخش‌های مختلفی دارد که می‌توان به بیوگرافی، اخبار، ویدیوها، ترانه‌ها، عکس‌ها و تاریخ برنامه‌های آن اشاره کرد.

 

سایت وردپرسی Alanis Morissette

word image 211

وبسایت رسمی یکی دیگر از هنرمندانی که با استفاده از وردپرس ساخته شده است وبسایت Alanis Morissette است. در صفحه رسمی این خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی-کاندایی می‌توانید به بیوگرافی، کارها، عکس‌ها و تاریخ رویدادهایی که در آن حضور دارد دسترسی داشته باشید.

 

 

 

سایت وردپرسی Lollapalooza

word image 212

یکی دیگر از رسانه‌های سرگرمی که برای ساخت وبسایت خود از وردپرس استفاده کرده است وبسایت فستیوال‌های معروف Lollapalooza است. این فستیوال‌ها، رویدادهای موسیقی هستند که هر سال در بخش‌های مختلفی از دنیا برگزار می‌شود. در وبسایت رسمی این فستیوال تمامی اخبار مربوط به این رویدادها را مشاهده می‌کنید.

 


 

 

 

 

معرفی سایت‌ های وردپرسی شخصی

 

سایت وردپرسی Usain Bolt

word image 213

Usain Bolt سریع‌ترین مرد جهان است. این ورزشکار المپیک در ۹.۸ ثانیه مسافت ۱۰۰ متر را طی می‌کند. رکورد ۲۰۰ متر یوسین بولت برابر با ۱۹.۱۹ ثانیه است. وبسایت شخصی بولت با استفاده از وردپرس ساخته شده است.

 

 

 

سایت وردپرسی Snoop Dogg

word image 214

قطعا می‌دانید که اسنوپ داگ یکی از معروف‌ترین و البته محبوب‌ترین خواننده‌های رپ آمریکایی است. وبسایت رسمی اسنوپ داگ یکی از سایت های وردپرسی که شامل آخرین کارهای این هنرمند، بیوگرافی، تاریخ کنسرت‌ها و … است.

 

 

سایت وردپرسی Sylvester Stallone

word image 215

Sylvester Stallone بازیگر، نویسنده و کارگردان آمریکایی است. از مجموعه فیلم‌های او می‌توان به راکی و رامبو اشاره کرد که شهرت بسیاری هم دارند. وبسایت رسمی او شامل بخش‌هایی از جمله تصاویر، بیوگرافی، فروشگاه و … است.

 

سایت وردپرسی Justin Bieber

word image 216

جاستین بیبر خواننده و ترانه سرای جوان کانادایی است که از طریق برنامه‌های استعدایابی و خوانندگی شهرت بسیاری پیدا کرد. در وبسایت رسمی او به موزیک‌ها، ویدیوها، آخرین اخبار، تاریخ کنسرت‌ها، بیوگرافی، فروشگاه و … دسترسی دارید.

 

سایت وردپرسی The Obama Foundation

word image 217

وبسایت رسمی Obama foundation (بنیاد اوباما) با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده است. این وبسایت شامل اخبار مربوط به فعالیت‌هایی است که رئیس جمهور سابق آمریکا و خانواده‌اش انجام می‌دهند. از خیریه‌ها گرفته تا سخنرانی‌ها و …

 

سایت وردپرسی Jane Fonda

word image 218

یکی دیگر از وبسایت‌های شخصی که با استفاده از وردپرس ساخته شده است وبسایت Jane Fonda بازیگر، مدل و فعال اجتماعی است. وبسایت این چهره محبوب دارای طراحی بسیار مینیمال و ساده است.

 

سایت وردپرسی Lily Allen

word image 219

Lily Allen خواننده و ترانه سرای محبوب انگلیسی است. او دختر بازیگر معروف Keith Allen و کارگردان مشهور Alison Owen است. وبسایت رسمی این هنرمند جوان دارای طراحی منحصر به فردی است. این وبسایت دارای مربع‌هایی از تصاویر متحرک که هر تصویر شما را به صفحه‌ای جدید هدایت می‌کند.

 

سایت وردپرسی Kylie Minogue

word image 220

Kylie Minogue بازیگر، خواننده و ترانه سرای محبوب استرالیایی است. از بخش‌های موجود در وبسایت این هنرمند می‌توان به کنسرت‌ها، موزیک‌ها، فروشگاه و … اشاره کرد.

 

سایت وردپرسی Mark Webber

word image 221

مارک وبر راننده فرمول یک استرالیایی است. وبسایت رسمی این چهره مشهور از وردپرس قدرت گرفته است و دارای بخش‌های مختلفی است. برای مثال می‌توانید به بیوگرافی این هنرمند، اخبار، رویدادها، برنامه‌های تلویزیونی و … دسترسی داشته باشید.

 

سایت وردپرسی JAY Z

word image 222

Shawn Corey که با نام هنری Jay Z شناخته می‌شود خواننده رپ آمریکایی، ترانه سرا، تهیه کننده و کارآفرین است. او همسر بیانسه خواننده آمریکایی است. در این وبسایت او موضوعاتی که برایش جالب هستند را به اشتراک می‌گذارد. از جمله تکنولوژی، هنر، فشن و البته موسیقی.

 


 

 

 

سایت‌ های وردپرسی آموزشی

 

سایت وردپرسی University of Washington

word image 223

یکی از مشهورترین دانشگاه‌ها و موسسه‌های تحقیقاتی جهان، دانشگاه واشنگتن است. این دانشگاه در سال ۱۸۶۱ تاسیس شد و تا به امروز مشغول به فعالیت است.

 

 

سایت وردپرسی Georgia State University

word image 224

از دیگر سایت‌های آموزشی که با استفاده از وردپرس ساخته شده است می‌توان به Georgia State university اشاره کرد. این دانشگاه، محلی برای کشف و بروز خلاقیت است که شهرت بسیاری در دنیا دارد.

 

 

سایت وردپرسی RenWeb

word image 225

RenWeb یکی دیگر از وبسایت‌های آموزشی است که با استفاده از وردپرس ساخته شده است. RenWeb یک سیستم بی‌نظیر مدیریت اطلاعات مدرسه ایجاد کرده است. به طوری که در آن هر قطعه به صورت یکپارچه با هم در ارتباط هستند و تجربه متفاوتی را برای فرد به همراه دارند.

 

 

سایت وردپرسی Wheaton College

word image 226

Wheaton college یکی دیگر از سایت‌های آموزشی در این لیست است. یک کالج هنری لیبرال که میزبان بیش از ۱۶۰۰ دانشجو است. در این کالج ایده‌های دگرگون کننده بسیاری شکوفا و عملی می‌شوند. این کالج بین بوستون و نورتون واقع شده است.

 

سایت وردپرسی Skillcrush

word image 227

Skillcrush یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین منابع آموزشی است. در این وبسایت به کلاس‌های آنلاین متنوعی از جمله طراحی سایت، کدنویسی و بسیاری دیگر از مهارت‌هایی دسترسی خواهید داشت که امروزه بازار کار بسیار خوبی دارند.

 

سایت وردپرسی College choice

word image 228

انتخاب دانشگاه یکی از سخت‌ترین و البته حیاتی‌ترین انتخاب‌های زندگی هر فرد است. زیرا این انتخاب تاثیر مستقیمی بر آینده هر شخص دارد. وبسایت آموزشی College Choice با ارائه پیشنهادات مناسب این انتخاب را ساده‌تر و سریع‌تر می‌کند.

 


 

 

 

 

 

 

سایت های وردپرسی فشن و لباس

برخی از وبسایت‌های فعال در حوزه فشن و لباس عبارت هستند از:

 

سایت وردپرسی IZOD

word image 229

کمپانی IZOD یکی از فعالان در حوزه مد و فشن است. تخصص این کمپانی در تولید پوشاک ورزشی، پوشاک گلف و لباس‌های ورزشی کاملا مدرن است. لباس‌هایی با ظاهر زیبا و کارایی دو چندان از لباس‌های معمولی ورزشی.

 

 

سایت وردپرسی Kineda

Kineda وبسایتی در مورد فشن، مد و سبک زندگی است که موضوعات ترند و بروز را پوشش می‌دهد. به همین خاطر بازدیدکنندگان و طرفداران بسیاری هم دارد. وبسایت Kineda یکی دیگر از وبسایت‌هایی است که با استفاده از وردپرس ساخته شده است.

 

 

سایت وردپرسی Modelinia

word image 230 1

یکی دیگر از وبسایت‌های قدرت گرفته از وردپرس وبسایت Modelinia است. این وبسایت یکی از اولین وبسایت‌ های وردپرسی است که همه چیز را در مورد زندگی سوپر مدل‌ها پوشش می‌دهد.

 

 

 

 

سایت وردپرسی Hypebeast

word image 231

Hypebeast یکی دیگر از وبسایت‌هایی است که در این لیست قرار می‌گیرد. این وبسایت یک مجله سبک زندگی است که آخرین‌های مربوط به مد و لباس آقایان، هنر و موزیک را در وبسایت خود منتشر می‌کند.

 

 

سایت وردپرسی StyleWatch

word image 232

در وبسایت StyleWatch به راهنمایی دقیق از بروزترین و جذاب‌ترین‌های مد و فشن که توسط ویراستاران مجله معروف People پیشنهاد می‌شود دسترسی دارید.

 


 

 

 

 

 

 

سایت های وردپرسی سیاسی

در ادامه به تعدادی از سایت‌های سیاسی که از وردپرس استفاده می‌کنند اشاره می‌کنیم:

 

سایت وردپرسی کاخ سفید

word image 233

یکی از وبسایت‌های سیاسی معروفی که با استفاده از وردپرس ساخته شده است وبسایت رسمی کاخ سفید است. همان طور که می‌دانید کاخ سفید محل کار و اقامت گاه رسمی رئیس جمهور آمریکا و خانواده او است.

 

 

سایت وردپرسی The National Archives

word image 234

The National Archives بایگانی ملی و رسمی دولت انگلستان است. در این بایگانی اسناد و سوابق دولتی حفظ و نگهداری می‌شوند. همچنین معیارهای استفاده مجدد و مدیریت این اسناد در این بایگانی تعیین می‌شود.

 

 

سایت وردپرسی The official site of Sweden

word image 235

The official site of Sweden یک منبع رسمی برای تمامی مسائل مربوط به کشور سوئد است. در پشت این وبسایت چند سازمان دولتی قوی حاضر هستند که می‌توان به SI، Business Sweden، VisitSweden و دفاتر دولتی سوئد اشاره کرد. این دفاتر دولتی شامل دفاتر امور خارجه، وزارت فرهنگ و انرژی و ارتباطات می‌شوند.

 

 

سایت وردپرسی This is Finland

word image 236

در وبسایت رسمی This is Finland همه چیز در مورد کشور فنلاند را می‌توانید پیدا کنید. از هنر و لوازم دست ساز گرفته تا طبیعت حیرت انگیز، طراحی‌های الهام بخش و آداب و رسوم عجیب و غریب این کشور.

 

سایت وردپرسی Republican Party

gop

Republican Party حزب جمهوری خواه ایالات متحده آمریکا است. این حزب در سال ۱۸۵۴ شروع به فعالیت کرد. تمامی اطلاعات مربوط به این حزب در وبسایت رسمی آن‌ها در دسترس است.

 


 

 

 

سایت های وردپرسی بلاگ‌های مشهور

در آخر تعدادی از معروف‌ترین بلاگ‌هایی که با استفاده از وردپرس ساخته شده‌اند را نام می‌بریم.

 

سایت وردپرسی Slack Blog

word image 238

Slack یک نرم افزار مدیریت کاری شبیه به Trello است. البته که امکانات این دو متفاوت هستند اما هر دو به یک منظور طراحی و توسعه داده شده‌اند. در سال 2018 این کمپانی بلاگ خود را از Medium به وردپرس منتقل کرد. در وبلاگ این کمپانی می‌توانید همه چیز را در مورد آینده کاری آن‌ها، خبرهای جدید و … بخوانید.

 

سایت وردپرسی The Mozilla Blog

word image 239

Mozilla Firefox جز یکی از معروف‌ترین و البته محبوب‌ترین مرورگرهای اینترنتی این روزها است. تمامی اخبار جدید، امکانات، بروز‌رسانی‌ها و … در مورد این پروژه در وبلاگ رسمی Mozilla Blog منتشر می‌شود.

 

 

سایت وردپرسی cPanel Blog

word image 240

cPanel یکی از محبوب‌ترین کنترل پنل‌های مبتنی بر لینوکس است. این کنترل پنل اجازه می‌دهد به راحتی محتوای هاست و وبسایت خود را مدیریت کنید. رابط کاربری ساده و قابل فهم آن یکی از دلایل محبوبیت این برنامه است. وبسایت این کنترل پنل شامل آموزش‌ها، نکات، اخبار و برنامه‌های مربوط به آن است.

 

سایت وردپرسی CNN Blogs

word image 241

CNN نخستین شبکه خبری ۲۴ ساعته آمریکاست. روزانه تعداد بسیار زیادی پست جدید در این وبلاگ CNN منتشر می‌شود. قطعا اگر وردپرس به این اندازه انعطاف پذیر نبود این شبکه با مشکل روبرو می‌شد.

 

سایت وردپرسی GoDaddy garage

word image 242

شرکت GoDaddy بزرگ‌ترین ارائه کننده دامنه در جهان است. این شرکت بلاگ خود به نام GoDaddy Garage را با استفاده از وردپرس طراحی کرده است.

 

سایت وردپرسی The wall Street Journal Law Blog

word image 243

یک بخش حقوقی مجله محبوب Wall Street از وردپرس استفاده می‌کند. در این وبلاگ همه چیز در مورد شخصیت‌های معروف دنیای تجارت و اخبار مربوط به Wall Street پوشش داده می‌شود.

 

سایت وردپرسی Bloomberg Professional

word image 244

Bloomberg Professional در زمینه ارائه خدمات مالی و تجزیه و تحلیل داده‌ها فعالیت می‌کند. با استفاده از بینش و راهنمایی‌های این شرکت می‌توانید بهترین تصمیمات تجاری را بگیرید. در وبلاگ رسمی این گروه بیشتر می‌توانید در مورد روند کاری آن‌ها بخوانید.

 

سایت وردپرسی Skype Blogs

word image 245

قطعا تا به حال از اسکایپ استفاده کرده‌اید. این برنامه، نرم افزاری برای برقراری تماس‌های صوتی و ویدیویی است. وبلاگ این برنامه شامل بروز رسانی‌ها، اخبار مربوط به محصولات و … است.یکی از نمونه سایت های وردپرسی می باشد.

 

سایت وردپرسی Reuters

word image 246

در Reuters به آخرین و جدیدترین اخبار، تصاویر و محتوای ویدیویی از تک تک نقاط دنیا دسترسی دارید. این وبسایت بخش‌های مختلفی دارد که می‌توان به تکنولوژی، سیاست، تجارت و… اشاره کرد.

 

وبسایت وردپرسی Ted Blog

word image 247

TED یک مجموعه از همایش‌‌‌ها در سطح جهانی است. این همایش‌ها توسط بنیاد خصوصی Sapling برگزار می‌شود. شعار این مجموعه این است که ایده‌ها ارزش گسترش دارند. در این همایش‌ها هر شخصی می‌تواند ایده‌های خود را با تماشاچیان و حاضرین در میان بگذارند. ایده‌های هنری، سرگرمی، پزشکی، تکنولوژی و …

 

وبسایت وردپرسی Facebook Newsroom

word image 248

فیسبوک یکی از بزرگترین و مشهورترین شبکه‌های اجتماعی در دنیاست. تمامی اخبار مربوط به این شبکه اجتماعی، رویدادها، آگهی‌ها و منابع رسانه‌ای در Facebook Newsroom منتشر می‌شوند.

 

وبسایت وردپرسی PlayStation Blog

word image 249

PlayStation یک برند معروف و قدیمی بازی‌های ویدیویی است. در وبلاگ رسمی این کمپانی تمامی اخبار و همچنین جدیدترین بروز رسانی‌ها برای PS4, PS3, PSN, PS Vita, PSP منتشر می‌شود.

 

 

وبسایت وردپرسی Flicker Blog

word image 250

Flicker یکی از بزرگترین سایت‌های اشتراک گذاری ویدیو و عکس است که در سال ۲۰۰۴ شروع به فعالیت کرد. بعد از گذشت مدتی این کمپانی توسط یاهو خریداری شد. این سایت به مرور زمان به عنوان یک شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس، شبیه به اینستاگرام به فعالیت خود ادامه داد.

 

 

وبسایت وردپرسی Spotify News

word image 251

حتما با Spotify آشنا هستید. این سرویس یکی از بزرگترین سرویس‌های موسیقی دیجیتال در دنیاست که امکان دسترسی به میلیون‌ها آهنگ را برای کاربران ممکن می‌کند. در وبلاگ این کمپانی اخبار، رویداد‌ها و مصاحبه‌های مرتبط با این شرکت به اشتراک گذاشته می‌شوند.

 

 

در زیر 50 تا از بهترین وبسایت های وردپرسی خارجی حوزه طراحی و توسعه وب بتواند به شما کمک کند تا بتوانید همیشه با آخرین تکنولوژی ها و روش های بهینه سازی کار کنید.

 

۱. Creative Market
۲. Semplice
۳. Elegant Themes
۴. ThemeForest
۵. CSSIgniter
۶. StudioPress
۷. WP Engine
۸. Envato

انواتو (به انگلیسیEnvato) یک شرکت خصوصی واقع دراسترالیا است که تخصص این شرکت در راه‌اندازی استارتاپ‌ها، ترویج و ترفیع سطح فروشگاه‌های آنلاین در زمینه‌های مختلف دیجیتالی است که به کاربران و فروشنده‌ها این امکان را می‌دهد تا به راحتی با هم تعامل برقرار کنند. انویتو یک سیستم برخط (مبتنی بر وب) است که به طراحان وب، از مبتدی تا حرفه‌ای این اجازه را می‌دهد که به‌طور مستقل فایل‌ها و طراحی‌های خود را به فروش برسانند.

۹. YourInspirationWeb
۱۰. Themify
۱۱. MyThemeShop
۱۲. WPExplorer

سایت WPExplorer یکی از منابع معتبر برای دسترسی به منابع، ابزارها، نکات و راهنمایی‌های مربوط به سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. این سایت در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد و امروزه یکی از تأثیرگذارترین و محبوب‌ترین منابع طراحی وردپرس است.

علاوه بر ارائه پلاگین‌ها، قالب‌ها و ابزارهای طراحی وردپرس، WPExplorer مقالات قابل توجهی در باره طراحی و توسعه وردپرس و بهینه‌سازی سایت‌ها منتشر کرده است. همچنین، در این سایت می‌توانید نکات و ترفندهای بسیاری برای بهبود کارایی، امنیت و بهینه سازی سایت‌ وردپرس خود کشف کنید.

با مراجعه به این سایت شما می‌توانید به راحتی به روز رسانی، پیکربندی و بهینه‌سازی وب‌ سایت خود را بهتر درک کنید و همچنین به دسترسی به منابع به روز و قابل اعتماد برای طراحی وردپرس دست یابید.

۱۳. ThemeFuse
۱۴. ThemeIsle
۱۵. Template Monster
۱۶. ThemeGrill
۱۷. AccessPress Themes
۱۸. ThemeJunkie
۱۹. MH Themes
۲۰. InkThemes

21. Css-Tricks

سایت CSS-Tricks یکی از معروف‌ترین سایت‌های حوزه طراحی وب و CSS است. این سایت توسط کریس کویین در سال ۲۰۰۷ راه‌اندازی شده و در آن مطالبی مربوط به HTML، CSS، JavaScript و طراحی وب در قالب مقالات پرچمدار، آموزش‌های ویدئویی، ابزارها، نمونه کارها و پروژه‌های وب سایت مختلف به اشتراک گذاشته می‌شود.

سایت CSS-Tricks به دلیل محتوای با کیفیت، قابلیت جستجوی مفید و طرز ارائه مطالب مناسب مخاطب، محبوبیت بسیاری پیدا کرده است. همچنین، با توجه به اینکه CSS-Tricks یک وب سایت اجتماعی نیز محسوب می‌شود، کاربران می‌توانند با دنبال کردن فعالیت‌های جدید، به روز با مطالب جدید این سایت، رویدادها و فعالیت‌های مربوط به حوزه طراحی وب باشند.

22. Smashing Magazine
23. Designmodo
24. Codrops
25. A List Apart
26. Scotch.io
27. David Walsh Blog
28. SitePoint
29. Hongkiat
30. Speckyboy Design Magazine
31. Tuts+ Web Design
32. Webdesigner Depot
33. Noupe
34. UX Design
35. Web Designer Wall
36. Web Design Ledger
37. Line25
38. Creative Beacon
39. Vandelay Design
40. Speckboy
41. Instant Shift
42. Onextrapixel
43. Six Revisions
44. Hongkiat
45. Design Reviver
46. Design Instruct
47. The Next Web

48. Webdesigner News

Webdesigner News یکی از معتبرترین وب سایت هایی است که به آخرین اخبار ، ترند ها ، مطالب و طرح های بروز در زمینه طراحی وب اختصاص دارد. این وب سایت توسط برترین طراحان و توسعه دهندگان وب از سراسر جهان پر شده است و اخبار مربوط به آخرین ابزارهای طراحی وب ، پلتفرم های جدید ، طرح های فوق العاده و ترفندهای طراحی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

در وب سایت Webdesigner News شما می توانید به مطالب مفید در زمینه طراحی وب و مطالعه آخرین اخبار مربوط به طراحی وب دست یابید. همچنین می توانید رویدادهای آتی طراحی وب را مشاهده کنید و تصاویر و نمونه کارهای زیبا واقعی ارائه شده توسط طراحان وب را بررسی کنید. به طور کلی، Webdesigner News یکی از بهترین منابع برای دستیابی به اخبار طراحی وب می باشد و می تواند به طراحان و توسعه دهندگان وب، کاربردی و سود آور باشد.

 

49. WPBeginner

WPBeginner یکی از بهترین وب سایت های آموزشی مربوط به وردپرس است. این وب سایت توسط یک تیم عالی از وردپرسی ها و متخصصین وردپرسی تشکیل شده است که به طراحی و توسعه وب سایت ها با استفاده از وردپرس می پردازند. با مراجعه به این وب سایت، شما می توانید از مقالات آموزشی مفید درباره وردپرس، افزونه های وردپرس، چگونگی بهینه سازی سئو وب سایت با وردپرس و امکانات مختلف وردپرس بهره مند شوید.

 

50. WP Tavern

سایت WPTavern یک وب‌سایت خبری و منابع برای بحث‌های مربوط به سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. در این سایت‌ اخبار، مقالات، معرفی افزونه‌ها و پوسته‌ها و همچنین نکاتی در مورد بهبود عملکرد و کیفیت وب‌سایت با استفاده از وردپرس قرار داده‌ می‌شود. این سایت برای توسعه‌دهندگان و طراحان وب کاربردی است و می‌تواند بهترین شیوه برای کسب اطلاعات مفید در مورد وردپرس و برنامه نویسی وب باشد.

 

 

 

 

در این مطلب از سایت اشلون معروف‌ترین وبسایت‌ هایی که از وردپرس استفاده می‌کنند را خدمت شما معرفی کردیم. امروزه درصد زیادی از وبسایت‌های موجود در اینترنت از وردپرس استفاده می‌کنند و این لیست فقط بخش کوچکی از آن‌هاست.

نویسنده
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

مثل نات کوین حسرت این فرصت رو نخورید

آخرین فرصت عمر

500 دلار برای هر 1 میلیون سکه
استخراج دلارهای این فرصت
تا فرصت هست، استفاده کنید وگرنه بعدن فقط حسرت می خورید.!!!
close-link
پنل ثبت نام کاربران
جهت ورود یا ثبت نام، دکمه مورد نظر را انتخاب کنید.

گزینه ثبت نام در تنظیمات عمومی شما فعال نیست.