فهرست مقاله

چرا تلگرام ایمیل می خواهد: با گسترش فناوری و استفاده گسترده از اینترنت و پیام‌رسان‌ها، بسیاری از افراد امروزه از خدمات مختلف پیام‌رسان برای ارتباط با دیگران استفاده می‌کنند. یکی از پیام‌رسان‌های محبوب و پرکاربرد در سراسر جهان، تلگرام است. تلگرام یک پلتفرم قدرتمند برای ارسال پیام، اشتراک‌گذاری فایل و برقراری ارتباط با دوستان و خانواده است.

اخیراً، تلگرام از کاربران خود درخواست ارتباط ایمیل را نیز دارد. در این مقاله از سایت اشلون، به علت این درخواست و در واقع علت ایمیل خواستن تلگرام و چگونگی استفاده از ایمیل در تلگرام می‌پردازیم.

از خدمات سفارش ساخت ربات تلگرام جهت درخواست ساخت ربات های پیشرفته و حرفه ای می توانید استفاده کنید.

چرا تلگرام ایمیل می خواهد: دلیل ایمیل خواستن تلگرام

چرا تلگرام ایمیل می خواهد: دلیل ایمیل خواستن تلگرام

چرا تلگرام ایمیل می‌خواهد: امنیت بیشتر

تلگرام با ایمپلمنت کردن امنیت بالا و رمزنگاری قوی برای ارتباطات کاربران، یکی از پیام‌رسان‌هایی است که توانسته است جایگاه خوبی در این زمینه کسب کند. با افزودن ایمیل به اطلاعات حساب کاربری، امنیت تلگرام بهبود می‌یابد. از طریق ایمیل، کاربر می‌تواند در صورت فراموشی رمز عبور یا به منظور احراز هویت بیشتر، اقدام به بازیابی حساب کاربری خود کند.

چرا تلگرام ایمیل می‌خواهد: بهبود تجربه کاربری

ارتباط تلگرام با ایمیل، به کاربران امکان می‌دهد تا از امکانات بیشتری استفاده کنند و تجربه کاربری بهتری داشته باشند. ایمیل برای دریافت به‌روزرسانی‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به تلگرام استفاده می‌شود. به این ترتیب، کاربران می‌توانند از قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدیدی که به تلگرام اضافه می‌شود مطلع شوند.

مطالعه بیشتر: گرفتن تیک آبی تلگرام آسان شد!

چرا تلگرام ایمیل می‌ خواهد: مدیریت بهتر حساب کاربری

با اتصال ایمیل به حساب کاربری تلگرام، مدیریت حساب کاربری بهبود می‌یابد. کاربران می‌توانند اطلاعات مربوط به حساب خود را از طریق ایمیل دریافت کنند و به راحتی به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشند. همچنین، از طریق ایمیل می‌توانند اقدام به تغییر رمز عبور یا تنظیمات دیگر حساب کاربری خود نمایند.

چرا تلگرام ایمیل می‌ خواهد: راحتی و سهولت دسترسی

استفاده از ایمیل در تلگرام، راحتی و سهولت دسترسی را به کاربران می‌دهد. با ارتباط حساب کاربری تلگرام با ایمیل، کاربران می‌توانند از طریق ایمیل به حساب خود در تلگرام وارد شوند، به همین ترتیب نیازی به وارد کردن شماره تلفن نخواهند داشت.

این امر به خصوص برای کاربرانی که بر روی چندین دستگاه از تلگرام استفاده می‌کنند، به‌طور قابل توجهی راحتی بیشتری به همراه خواهد داشت.

چرا تلگرام ایمیل می‌ خواهد: ارتباط با کاربران

از طریق ایمیل، تلگرام می‌تواند با کاربران خود در ارتباط باشد. ارسال ایمیل‌های مربوط به به‌روزرسانی‌ها، اخبار مرتبط و اطلاعیه‌های مهم به کاربران امکان پذیر است. این ارتباط می‌تواند راهی برای ارتقاء تجربه کاربری و اطلاع‌رسانی بهتر باشد.

چرا تلگرام ایمیل می‌ خواد: احراز هویت و امنیت

یکی از دلایل اصلی این است که تلگرام برای ثبت‌نام نیاز به ایمیل دارد، احراز هویت کاربران است. با تأیید ایمیل، تلگرام اطمینان حاصل می‌کند که شما یک کاربر واقعی هستید و این باعث افزایش امنیت پلتفرم می‌شود. این اقدام به جلوگیری از ثبت‌نام هرزنامه‌ها و اکانت‌های جعلی کمک می‌کند.

چرا تلگرام ایمیل می‌ خواد:بازیابی حساب کاربری

یکی دیگر از دلایلی که تلگرام به ایمیل نیاز دارد، امکان بازیابی حساب کاربری شما در صورت فراموشی رمز عبور است. اگر رمز عبور خود را فراموش کنید یا به دلایل دیگری از حساب خود خارج یا لاگ اوت کردین، تلگرام از طریق ایمیل به شما کمک می‌کند تا رمز عبور خود را بازیابی کنید و به حساب خود دسترسی داشته باشید.

دانلود برنامه چک پروفایل تلگرام برای اندروید در ۵ قدم را به شما پیشنهاد میکنم.

آموزش اضافه کردن ایمیل به تلگرام

اضافه کردن ایمیل به تلگرام یکی از تدابیر امنیتی است که باید در تلگرام استفاده کنید. خوشبختانه، این فرآیند ساده است، اما شما باید یک ایمیل معتبر داشته باشید، چرا که یک لینک برای تأیید هویت به ایمیلی که اضافه می کنید، ارسال خواهد شد.

امنیت شما در استفاده از تلگرام به خود شما بستگی دارد و از اینجا شروع می شود، و اگر نمی خواهید کسی وارد حساب کاربری شما شود، مراحل زیر را دنبال کرده و ایمیل خود را به تلگرام اضافه کنید.

1- اپلیکیشن تلگرام خود را روی گوشی خود باز کنید.

اضافه کردن ایمیل به تلگرام

2- در پنجره اصلی که ظاهر می شود، روی نماد منو (سه خط افقی) در بالا سمت چپ کلیک کنید (انتخاب کنید).

اضافه کردن ایمیل به تلگرام
3- روی گزینه “تنظیمات” (Settings) از گزینه های منوی لیست شده ضربه بزنید.
اضافه کردن ایمیل به تلگرام
4- در بخش «تنظیمات»، روی گزینه «حریم خصوصی و امنیت» (Privacy and Security) ضربه بزنید.
اضافه کردن ایمیل به تلگرام
5- روی گزینه “Two-Step Verification” یا همان تایید دو مرحله ای ضربه بزنید.
اضافه کردن ایمیل به تلگرام
6- در حالت پیش فرض غیر فعال می باشد و از شما میخواهد که گذرواژه ای را تنظیم کنید. پس  اگر از شما خواسته شد رمز عبور خود را وارد کنید و روی دکمه وارد کردن رمز عبور (تنظیم گذرواژه) ضربه بزنید.

6-1- برای تایید بیشتر و به خاطر سپردن ازتون میخواد که دوباره رمز خود را وارد نمائید.

6-2- راهنمای گذرواژه: شما می توانید برای گذرواژه خود یک راهنمای اختیاری ایجاد کنید. برای به خاطر سپاری و عدم فراموشی رمز عبور خود. البته می توانید این مرحله را نادیده بگیرید.
اضافه کردن ایمیل به تلگرام
7- بر روی گزینه “Set Recovery Email”  ضربه بزنید.
اضافه کردن ایمیل به تلگرام
8- اگر ایمیل بازیابی متفاوتی می‌خواهید، روی گزینه «تغییر ایمیل بازیابی» (Change Recovery Email) ضربه بزنید.
اضافه کردن ایمیل به تلگرام
9- ایمیل خود را در قسمت متن «ایمیل» وارد کنید و روی دکمه فلش در پایین سمت راست ضربه بزنید.
اضافه کردن ایمیل به تلگرام
10- در نهایت کد تایید ارسال شده به ایمیل خود را وارد کنید.
اضافه کردن ایمیل به تلگرام

شما یک ایمیل تاییدیه دریافت خواهید که تأیید دو مرحله‌ای شما فعال شده است.

در صورت تغییر ایمیل هم ، یک کد با نام و آدرس ایمیل شما برای شما ارسال خواهد. کد تأیید ارسال شده به ایمیل جدید خود را بررسی کنید و آن را در تلگرام اضافه کنید تا ایمیل تأیید شود.

و با این روش شما می توانید ایمیل تلگرام خود را با موفقیت تغییر یا اضافه کنید.

برای راهنمایی بیشتر در قسمت نظرات ، سوالات خود را درباره نحوه اضافه کردن ایمیل در تلگرام و علت ایمیل خواستن تلگرام را مطرح کنید، مشتاقانه جواب خواهیم داد.

مطالعه بیشتر: ساخت ربات تلگرام با php (ترفند خفن و سریع ۱۴۰۲)

در حال حاضر، تلگرام به شما اجازه نمی‌دهد با استفاده از آدرس ایمیل خود وارد حساب شوید.

از اکتبر ۲۰۲۲، تلگرام فقط به شماره تلفن برای ثبت‌نام و ورود به حساب نیاز دارد.

شما می‌توانید با استفاده از مراحل زیر با شماره تلفن خود وارد تلگرام شوید:

  1. برنامه تلگرام را روی گوشی هوشمند خود باز کنید.
  2. شماره تلفن خود را وارد کنید.
  3. روی “ورود” ضربه بزنید.
  4. کد تأییدیه را که از طریق پیامک دریافت می‌کنید، وارد کنید.

اگر به شماره تلفن خود دسترسی ندارید، می‌توانید از گزینه “بازیابی حساب” برای ورود با استفاده از آدرس ایمیل خود (اگر قبلاً آن را به حسابتان اضافه کرده‌اید) استفاده کنید.

نکات:

  • اگر قبلاً در تلگرام ثبت‌نام نکرده اید، می‌توانید با استفاده از شماره تلفن خود حساب جدید ایجاد کنید.
  • می‌توانید بعد از ایجاد حساب، یک آدرس ایمیل به حساب تلگرام خود اضافه کنید. این کار اختیاری است، اما می‌تواند به شما در بازیابی حسابتان در صورت گم شدن شماره تلفن یا دستگاهتان کمک کند.

چگونگی استفاده از ایمیل در تلگرام

استفاده از ایمیل در تلگرام به چندین روش امکان‌پذیر است:

ایمیل برای ثبت‌نام و تأیید شماره تلفن

در فرایند ثبت‌نام تلگرام، کاربران نیاز به وارد کردن شماره تلفن همراه خود دارند. با ارتباط حساب کاربری تلگرام با ایمیل، می‌توان به جای وارد کردن شماره تلفن، از ایمیل برای ثبت‌نام و تأیید شماره تلفن استفاده کرد. این کار راحتی بیشتری را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

ارسال اطلاعیه‌ها و به‌روزرسانی‌ها

تلگرام می‌تواند از طریق ایمیل به کاربران اطلاعیه‌ها و به‌روزرسانی‌های خود را ارسال کند. این ایمیل‌ها ممکن است شامل اطلاعیه‌های مربوط به نسخه‌های جدید تلگرام، ویژگی‌های جدید، راهنمای استفاده و سایر اطلاعیه‌های مهم باشند. این امکان به کاربران کمک می‌کند تا همیشه از به‌روزرسانی‌های تلگرام آگاه باشند.

بازیابی حساب کاربری

اگر کاربر رمز عبور حساب کاربری خود را فراموش کند یا نیاز به بازیابی حساب داشته باشد، می‌توان از طریق ایمیل به او کمک کرد. تلگرام می‌تواند لینکی را از طریق ایمیل به کاربر ارسال کند تا بتواند رمز عبور خود را تغییر دهد یا حساب کاربری خود را بازیابی کند.

ارتباط با پشتیبانی

استفاده از ایمیل در تلگرام، می‌تواند به کاربران امکان ارتباط با تیم پشتیبانی را بدهد. اگر کاربر نیاز به راهنمایی یا رفع مشکل خاصی داشته باشد، می‌تواند از طریق ایمیل با تیم پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشد و سوالات و مشکلات خود را مطرح کند.

احتیاط‌های لازم در استفاده از ایمیل در تلگرام

هنگام استفاده از ایمیل در تلگرام، باید مراقب اطلاعات شخصی و حساب کاربری خود باشید. به هیچ عنوان اطلاعات حساب کاربری خود را با دیگران به اشتراک نگذارید و هرگز به ایمیل‌های مشکوک پاسخ ندهید. همچنین، حواس‌پرتی به امانت دادن اطلاعات حساب کاربری خود به دیگران و دقت در انتخاب رمز عبور قوی بسیار مهم است.

مطالعه بیشتر: سکرت چت تلگرام چیست: ۷ مزیت سکرت چت با چت معمولی در تلگرام

علت ایمیل خواستن تلگرام: ایمیل پشتیبانی تلگرام

ایمیل پشتیبانی تلگرام: راهی آسان برای ارتباط با تیم پشتیبانی

تجربه بهتر با ایمیل پشتیبانی

ایمیل پشتیبانی تلگرام یک امکان مهم است که به کاربران این اپلیکیشن امکان می‌دهد با تیم پشتیبانی در ارتباط باشند و سوالات و مشکلات خود را مطرح کنند. با ارسال ایمیل به آدرس پشتیبانی تلگرام، شما می‌توانید نیازها و مشکلات خود را به تیم پشتیبانی اطلاع دهید و پاسخ مناسبی دریافت کنید. تنها راه ارتباط با پشتیبانی تلگرام در صورتی که شماره پشتیبانی تلگرام را پیدا نکردین استفاده از ایمیل می باشد.

عملکرد ایمیل پشتیبانی تلگرام

با استفاده از ایمیل پشتیبانی تلگرام، شما می‌توانید در مورد موارد زیر با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید:

1. رفع مشکلات فنی: اگر با مشکلات فنی در استفاده از تلگرام روبرو شده‌اید، می‌توانید آن را به تیم پشتیبانی ایمیل کنید و درخواست کمک کنید. آنها با بررسی مشکل شما و ارائه راه‌حل مناسب، به شما کمک خواهند کرد.

2. راهنمایی و مشاوره: اگر نیاز به راهنمایی و مشاوره درباره استفاده از قابلیت‌ها و ویژگی‌های تلگرام دارید، می‌توانید سوالات خود را از طریق ایمیل به تیم پشتیبانی ارسال کنید و به راهنمایی لازم دست یابید.

3. ارائه پیشنهادات و انتقادات: شما می‌توانید با ارسال ایمیل به تیم پشتیبانی، پیشنهادات و انتقادات خود را درباره بهبود تلگرام و افزودن ویژگی‌های جدید ارائه کنید. نظرات شما برای تیم پشتیبانی ارزشمند است و می‌تواند به بهبود سرویس تلگرام کمک کند.

مطالعه بیشتر: کسب درآمد از تلگرام | ۱۵ روش خفن و مطمئن پول سازی با تلگرام

ارسال ایمیل پشتیبانی تلگرام

برای ارسال ایمیل به تیم پشتیبانی تلگرام، شما می‌توانید به آدرس پشتیبانی ایمیل خود را ارسال کنید. در ایمیل خود، موضوع و مشکل خود را به طور دقیق توضیح دهید و در صورت امکان، اطلاعات مربوط به حساب کاربری و نسخه تلگرام خود را نیز ارائه کنید. این کار به تیم پشتیبانی کمک می‌کند بهترین پاسخ را برای شما فراهم کنند.

استفاده از ایمیل پشتیبانی تلگرام یک راه آسان و موثر برای ارتباط با تیم پشتیبانی است. با ارسال ایمیل خود، می‌توانید سوالات و مشکلات خود را مطرح کنید، راهنمایی لازم را دریافت کنید و پیشنهادات خود را برای بهبود تلگرام به اشتراک بگذارید.

اما در واقع تلگرام ایمیل پشتیانی قرار نداده است و تنها راه ارتباط با تیم پشتیانی تلگرام استفاده از صفحه زیر است :

پس اگر دنبال ادرس ایمیل پشتیبانی تلگرام برای ارتباط با تلگرام هستین می توانید از صفحه زیر با پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشید.

ادرس صفحه پشتیبانی تلگرام

آدرس پشتیبانی تلگرام

با وارد کردن اطلاعات مربوطه و انتخاب دکمه ارجاع (ارسال درخواست پشتیبانی) درخواست شما به تیم پشتیانی تلگرام ارسال می شود و مشکل تلگرامی شما را حل خواهند کرد.

مطالعه بیشتر: دیلیت اکانت تلگرام: ۶ دلیل حذف حساب کاربری تلگرام

سوالات متداول درباره اینکه چرا تلگرام ایمیل میخواد.

آیا استفاده از ایمیل در تلگرام امن است؟

بله در جواب اینکه چرا تلگرامم ایمیل میخواد: افزایش امنیت حساب کاربری تلگرام شماست، و درواقع برای داشتن امنیت بالا و رمزنگاری قوی، تلگرام تلاش می‌کند از اطلاعات کاربران محافظت کند.

چگونه می‌توانم ایمیل خود را به حساب تلگرامم متصل کنم؟

در تنظیمات حساب کاربری تلگرام، می‌توانید ایمیل خود را وارد کنید و با تأیید آن، ایمیل خود را به حساب تلگرام متصل کنید.

آیا استفاده از ایمیل در تلگرام هزینه‌ای دارد؟

خیر، استفاده از ایمیل در تلگرام رایگان است و هیچ هزینه‌ای در برنامه‌ریزی استفاده از آن ندارید.

چگونه می‌توانم از طریق ایمیل با تیم پشتیبانی تلگرام در ارتباط باشم؟

می‌توانید با ارسال ایمیل به آدرس پشتیبانی تلگرام، سوالات و مشکلات خود را با تیم پشتیبانی مطرح کنید و پاسخ خود را دریافت کنید.

آیا می‌توانم ایمیل حساب تلگرامم را تغییر دهم؟

بله، در تنظیمات حساب کاربری تلگرام، می‌توانید ایمیل حساب خود را تغییر داده و ایمیل جدید را ثبت کنید.

چرا تلگرام برای ثبت‌نام از شما ایمیل می‌خواد؟

تلگرام برای ایجاد یک تجربه امن و مطمئن برای کاربران، نیاز به احراز هویت دارد. ایمیل این احراز هویت را تسهیل می‌کند و از ثبت‌نام هرزنامه‌ها و اکانت‌های جعلی جلوگیری می‌کند.

آیا ایمیل در تلگرام به امنیت من تأثیر می‌گذارد؟

بله، استفاده از ایمیل در تلگرام به امنیت حساب کاربری شما کمک می‌کند. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کنید یا به دلایل دیگری حساب خود را از دست بدهید، بازیابی حساب از طریق ایمیل امکان‌پذیر است.

آیا می‌توانم بدون ایمیل در تلگرام ثبت‌نام کنم؟

بله، در برخی موارد می‌توانید بدون ایمیل در تلگرام ثبت‌نام کنید. اما در اکثر موارد، ایمیل برای احراز هویت و بهبود تجربه‌ی کاربری شما ضروری است.

آیا تلگرام اطلاعات من را با دیگران به اشتراک می‌گذارد؟

خیر، تلگرام اطلاعات شخصی شما را با دیگران به اشتراک نمی‌گذارد. این پلتفرم از رمزنگاری قوی برای حفظ حریم خصوصی شما استفاده می‌کند.

مطالعه بیشتر: حافظه پنهان تلگرام کجاست: رمز و راز حافظه نهان تلگرام ۲۰۲۳

نتیجه‌گیری

با درخواست تلگرام برای داشتن ایمیل، این پیام‌رسان قدرتمند قصد دارد تجربه کاربری را بهبود بخشد و امکانات بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار دهد. علت ایمیل خواستن تلگرام و استفاده از ایمیل در تلگرام به کاربران امکان می‌دهد به راحتی حساب خود را مدیریت کنند، به اطلاعیه‌ها و به‌روزرسانی‌های تلگرام دسترسی داشته باشند و در صورت نیاز به بازیابی حساب کاربری خود اقدام کنند.

با این امکانات، تلگرام می‌تواند بهبودی چشمگیر در تجربه کاربری کاربران خود ایجاد کند.

نویسنده
مقالات مرتبط

7 پاسخ

  1. سلام
    من اومدم اکانت جدید بزنم اولش دوتا پیامک کد ورود فرستاد ولی من نزدم بعدش که مجدد اومدم وارد بشم گفت باید ایمیل بدی!؟
    برام جای تعجب داشت چون اگه فقط ایمیل میخواد چرا دو بار به خطم پیامک ارسال کرد؟
    بعدش چندبار دیگه رفتم ولی دیگه پیامک نداد
    علت چیه؟
    من میخوام اولش با کد پیامکی وارد بشم باید چیکار کنم که بهم کد رد پیامک کنه؟!؟

    1. سلام اقا علی

      تلگرام تمرکزش روی امنیته

      حالا شما میتونید این راهکارها رو برای ورود به تلگرام امتحان کنید:

      1- حذف کش تلگرام
      2- امتحان بعد از مدت زمانی (2-3 ساعت)
      3- در نهایت اگه نشد و اگر پیامک کد تایید براتون نیومد بهتره از ایمیل برای تایید حساب کاربری تلگرام تون استفاده کنید.

  2. سلام و عرض ادب
    تلگرام من خود به خود میپرید نمیشد وارد تلگرام بشی
    دلیت اکانت زدم الان میخوام نصب کنم ازم ایمیل میخواد
    ایمیل میزنم رمز برای ایمیلم ارسال نمیشود
    مشکل چیه ؟؟راه حلی داره؟؟!

    1. سلام اقا مجتبی

      در زیر چند راهکار برای دریافت کد تایید بهتون پیشنهاد میکنم تست کنید.

      1- در ابتدا حافظه کش تلگرام رو خالی کنید.
      2- چک کنید اتصال شما با تلگرام برقراره
      3- از فیلترشکن قوی استفاده کنید تا درخواست شما با موفقیت به سرور های تلگرام ارسال بشه و درخواست شما برای ارسال کد تایید یا رمز به ایمیلتون انجام بشه.

      در اینجا چند فیلترشکن قوی و پرسرعت معرفی کردم ازشون استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

مثل نات کوین حسرت این فرصت رو نخورید

آخرین فرصت عمر

500 دلار برای هر 1 میلیون سکه
استخراج دلارهای این فرصت
تا فرصت هست، استفاده کنید وگرنه بعدن فقط حسرت می خورید.!!!
close-link
پنل ثبت نام کاربران
جهت ورود یا ثبت نام، دکمه مورد نظر را انتخاب کنید.

گزینه ثبت نام در تنظیمات عمومی شما فعال نیست.