امکانات فوق العاده هوش مصنوعی chatgpt در وردپرس

فهرست مقاله

کاربرد هوش مصنوعی ChatGPT در وردپرس : افزایش درآمد فوق العاده

 

اگر قصد دارید که در وب سایت خود به هر کاری اقدام کنید و تجربه تکنیکال کافی برای انجام آن را ندارید، می‌توانید در اینترنت به دنبال مقالاتی بگردید که روش انجام آن را توضیح داده‌اند، یا یک کارشناس حرفه‌ای را برای انجام آن استخدام کنید، یا به عنوان جایگزین جدید، می‌توانید از هوش مصنوعی ChatGPT استفاده کنید که توسط شرکت OpenAI تازه راه‌اندازی شده است.

در این مقاله به کاربرد ChatGPT در وردپرس ، هوش مصنوعی کاربردی توجه خواهیم کرد و توضیح می‌دهیم چگونه می‌توان با استفاده از آن شروع به کار کرد. همچنین، به مهمترین کارهایی که می‌تواند در انجام آن‌ها به ما کمک کند، پرداخته و نحوه استفاده از آن برای مدیریت، بهبود و توسعه وب‌سایت وردپرس را توضیح خواهیم داد. در پایان، به محدودیت‌های قابل توجه در قابلیت‌های آن نیز نگاهی خواهیم داشت.

 

شاید قبلاً زیاد درباره ChatGPT شنیده باشید، چون در ماه‌های اخیر سر و صدا عجیبی ایجاد کرده است. در اشلون دات کام ، ما در حال بررسی قابلیت‌های ChatGPT برای وردپرس هستیم و امکانات آن را برای کاربران و سازندگان وب بررسی می‌کنیم. در این پست، افکار و ایده‌های خود را درباره استفاده هیجان انگیز از ChatGPT برای کاربران وردپرس به اشتراک خواهیم گذاشت.

 

 

کاربرد chatgpt در وردپرس
هوش مصنوعی chatgpt و نحوه استفاده از آن در وردپرس

 

 

هوش مصنوعیChatGPT چیست؟

چت‌جی‌پی تی (ChatGPT) یک مدل هوش مصنوعی است که در پایان نوامبر ۲۰۲۲ توسط شرکت OpenAI، یک شرکت پژوهشی در حوزه هوش مصنوعی، معرفی شده است. این مدل قادر است به شکلی شبیه به انسان، با زبان نوشتاری تعامل کند و به شکل یک ربات چت در دسترس کاربران باشد که آن‌ها می‌توانند با آن صحبت کنند از طریق پیام‌های متنی. کاربران می‌توانند از ChatGPT برای پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های انجام کارهای مختلف، استفاده کنند.

جهت آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از هوش مصنوعی chatgpt مقاله ChatGPT چیست؟ راهنمای کامل آشنایی با هوش مصنوعی ۲۰۲۳-OpenAI را مطالعه نمائید.

 

ChatGPT می تواند تقریباً هر کار مرتبط با متن را انجام دهد، نه فقط به سؤالات جواب بدهد، بلکه کارهایی از جمله نوشتن مقاله و شعر، آماده کردن مقاله، انجام ترجمه، ترجمه عبارات و متون، خلاصه کردن مقالات، حل معادلات ریاضی،تولید محتوای سئو شده و همچنین نوشتن و توضیح کدهای برنامه نویسی. ChatGPT نمی‌تواند همه این کارها را با کیفیتی مشابه با یک نیروی انسانی حرفه‌ای انجام دهد، اما در واقع بسیار عالی عمل می‌کند.

 

مصنوعی chatgpt امکان چت انسان گونه دارد
ChatGPT یک ربات چت هوشمند با هوش مصنوعی است.

 

ChatGPT به عنوان یکی از تکنولوژی‌های توسعه‌یافته توسط شرکت OpenAI محسوب می‌شود که بخشی از یک نسل جدید از سیستم‌های هوش مصنوعی است که قادر به صحبت کردن، ایجاد تصاویر و ویدئوها با توجه به حجم عظیمی از اطلاعات و منابعی هستند که از آنها آموخته‌اند. با این حال، برخلاف خیلی از سیستم های هوش مصنوعی دیگه ، ChatGPT در کشورهای مختلف جهان به صورت رایگان در دسترس است و در آینده نزدیک در کشورهای دیگر نیز در دسترس خواهد بود.

 

نکته: Chat در ChatGPT  به روش استفاده از هوش مصنوعی (یعنی گفتگو) اشاره دارد، در حالی که GPT مخفف عبارت “Generative Pre-trained Transformer” می‌باشد که به معنی “تبدیل‌کننده تولیدی پیش‌آموزش‌دیده” است و یک مدل زبانی است که از الگوریتم‌های یادگیری عمیق (Deep learning) برای تولید متنی شبیه به متن انسانی استفاده می‌کند.

 

خیلی خب این تنها یک مقدمه ای بسیار کوتاه درباره چت بات هوش مصنوعی chatgpt بود که در مقاله دیگری دسترسی به chatGPT را کامل توضیح دادیم. را مطالعه نمائید.

 


 

کاربرد هوش مصنوعی ChatGPT در وردپرس

مزایای اصلی ChatGPT این است که می‌توانید در هر زبان  از آن درخواست کنید و نتیجه مناسب را دریافت کنید، از جمله موارد زیر:

اگر چنین قابلیت‌هایی شما را به فکر جایگزینی تیم نویسندگی محتوای خود بندازد، مهم است که قبل از اتخاذ هر گونه تصمیمی، چگونگی کارکرد ChatGPT را درک کنید.

 

کاربرد Gpt در وردپرس

 

 

 

1-کاربرد chatgpt در وردپرس: تولید دامین حرفه ایی با استفاده از ChatGPT 

ChatGPT می‌تواند روش تولید نام دامنه را به چالش بکشاند! ChatGPT با الگوریتم‌های هوش مصنوعی پیشرفته‌اش می‌تواند نام‌های دامنه منحصر به فرد و خلاقانه‌ای را که برای برند شما مناسب هستند ایجاد کند. .بنابراین چه به دنبال نامی باشید که به راحتی به خاطر بسپارید، یا به دنبال نامی باشید که املای آن آسان یا ساده باشد ، ChatGPT می تواند به شما در یافتن دامنه مناسب کمک کند.

 

 

استفاده از ChatGPT برای تولید نام دامنه ممکن است راحت به نظر برسد، با این حال، محدودیت هایی دارد. یکی از آنها عدم امکان بررسی در دسترس بودن است. این می تواند منجر به تولید یک نام دامنه عالی شود، اما ممکن است برای خرید در دسترس نباشد. بررسی در دسترس بودن گامی حیاتی در ایجاد حضور آنلاین شماست، که نام دامنه های احتمالی را به صورت دستی باید خودتان بررسی کنید و از رزرو نبودنشان مطمئن بشین.

 

2-کاربرد chatgpt در وردپرس: با استفاده از ChatGPT لندینگ پیج جذاب بنویسید.

ChatGPT در حال تکان دادن دنیای کپی رایتینگ است،  که شاید قبلاً توجه شما را به خود جلب کرده باشد. حالا شما می‌توانید آماده باشید که با تنها چند ثانیه، متن فوق‌العاده‌ای برای صفحه فرود خود بسازید. علاوه بر این، می‌توانید متن‌های صفحه فرودی را که شخصیت و سبک آنها به دقت با توجه به نیاز شما طراحی شده، دریافت کنید.

به غیر از این، شما چه یک برند مد، یک شرکت فناوری یا هر چیز دیگری هستید، چت‌جی‌پی‌تی می‌تواند یک صفحه فرود مناسب با برند شما و طراحی شده برای دست‌یابی به نتایج مطلوب را ارائه دهد. من سعی کرده‌ام تا دستورالعمل‌های دقیقی را برای دیدن نتایج آن بدهم.

 

 

با چت‌جی‌پی‌تی، می‌توانید به سرعت یک متن آماده برای صفحه فرود خود داشته باشید، بدون نیاز به صبر برای یک نویسنده تبلیغاتی. متنی که توسط چت‌جی‌پی‌تی تولید می‌شود، بسیار کاربردی است و به کمترین ویرایش‌ها نیاز دارد، اگر کافیست متن کافی در پرسش دهی ارائه دهید. بدون محتوا، این متن اطلاعات بسیار پایه‌ای ارائه می‌دهد که نیاز به ویرایش‌های زیادی دارد.

با استفاده از ChatGPT، می‌توانید بدون نیاز به یک کپی‌رایتر، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، یک  لندینگ پیج با متن تبلیغاتی فوق العاده  آماده برای استفاده داشته باشید. کپی رایتینگ تولید شده توسط ChatGPT قابل استفاده بوده و نیاز به ویرایش کمی دارد اگر prompt درستی در متن ارسالی به chatGPT قرار داده باشید.. در صورت عدم وجود محتوا، ممکن است اطلاعات بسیار پایه‌ای ارائه دهد که نیاز به ویرایش بیشتری دارد.

 

پس prompt ارسالی به هوش مصنوعی chatgpt بسیار تاثیرگذاره در کیفیت محتوایی که در اختیارتون میذاره.

 

 

3- کاربرد chatgpt در وردپرس : تهیه متن ایمیل با استفاده از چت‌جی‌پی‌تی

چت‌جی‌پی‌تی حتی می‌تواند به شما کمک کند تا برای هدف خود یک متن ایمیل بسازید. من شخصاً بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک را می‌شناسم که در تهیه متن ایمیلی که نرخ تبدیل بالایی داشته باشد،دست و پنجه نرم می‌کنند. با دستورالعمل‌ها و زمینه مورد نیاز، می‌توانید از چت‌جی‌پی‌تی برای این کار استفاده کنید.

 

 

برای مثال، من از آن استفاده کردم تا یک پیام راهنمایی برای کاربران جدید وردپرس ایجاد کنم. نتیجه آن یک ایمیل جذاب و مؤثر است که با انتقال اطلاعات لازم، گیرا و هیجان‌انگیز است. برای هر نیازی که در زمینه بازاریابی، خدمات مشتریان یا هر جنبه دیگری از ارتباطات ایمیلی دارید، چت‌جی‌پی‌تی می‌تواند پشتیبانی بی‌نظیری را فراهم کند تا پیام‌دهی شما را بهبود بخشید و با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

 

 

 

4- کاربرد chatgpt در وردپرس: تهیه محتوای مقالات با ارزش

آیا به محتوای بلاگ برای برندتان وقت و منابع کافی ندارید؟ با اینکه می‌خواهید حضور آنلاین خود را افزایش دهید، با مشتریان ارتباط برقرار کنید و یا خود را به عنوان یک متخصص در صنعت خود تأیید کنید، چت‌جی‌پی‌تی می‌تواند به شما در دستیابی به اهدافتان از طریق پست‌های بلاگی که با صدای و دیدگاه منحصر به فرد برند شما هماهنگ شده‌اند، کمک کند. البته برای مقدماتی‌ها کارآمد خواهد بود، اما محدودیت آن عمق محتوا است. فقط محتوای ابتدایی را می‌تواند تهیه کند، اما اگر با ارائه زمینه و راهنمایی دقیق، از آن به همراه تغییراتی استفاده کنید، می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید.

 

 

پایه‌های محتوایی (Content Pillars) پایه‌ی هر بلاگ هستند و چت‌جی‌پی‌تی می‌تواند به شما در ساخت آن‌ها کمک کند. شما باید niche کسب کار خود را تعریف کرده و از چت‌جی‌پی‌تی برای تولید ایده‌ها درخواست کنید. با استفاده از این ساختارهای محتوایی، می‌توانید جزئیات محتوا را ایجاد کرده و آن‌ها را برای بهتر شدن بهبود بخشید، همچنین بسیاری از زمان را صرفه‌جویی کنید.

 

فوق العاده است مگه نه!!!

 

معایب قابل توجهی که در مورد ChatGPT وجود دارد، شامل آسیب پذیری آن در برابر سرقت ادبی است. محتوای تولید شده توسط ChatGPT ممکن است شامل مقدار قابل توجهی از Plagiarism باشد و مگر در صورت درخواست رسمی، هیچ منبع یا ارجاعی ارائه نمی‌دهد.

اگر قصد دارید از ChatGPT برای تولید محتوا به صورت سریع استفاده کنید، بسیار مهم است که هر محتوایی که توسط این ابزار تولید شده است را برای Plagiarism بررسی کنید، مهم است که قبل از استفاده از آن در هر زمینه عمومی یا حرفه ای، محتوای تولید شده توسط ابزار را برای سرقت ادبی بررسی کنید. و یک روش خوب این است که از آن بخواهیم ارجاعات یا استنادهایی را ارائه کند تا اطمینان حاصل شود که محتوا اصلی و منبع مناسب است.

 

 

5-کاربرد chatgpt در وردپرس : تولید کپشن های جذاب برای شبکه های اجتماعی با ChatGPT

در تلاش برای ارائه کپشن ایده‌آل برای اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی هستید؟ ChatGPT می‌تواند به شما کمک کند!

نوشتن کپشن برای اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی، یکی از چالش‌های رایجی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند. ممکن است سخت باشد که بدانید چه چیزی را برای اشتراک گذاری یک پست یا عکس در شبکه اجتماعی خود بگویید.

تنها کافیست کمی زمینه را فراهم کنید یکسری محتوا و متن اولیه قرار بدین، ChatGPT چندین کپشن را تولید خواهد کرد که می‌توانید از آنها انتخاب کنید یا به سبک و سلیقه شخصی خودتان سفارشی سازی کنید.

 

 

6- بهینه سازی محتوای موجود با ChatGPT

با استفاده از ChatGPT، شما می‌توانید کیفیت محتوای موجود خود را بهبود بخشید و آن را جذاب‌تر و موثرتر کنید. با بهینه‌سازی ساختار محتوا، بهبود خوانایی آن و اضافه کردن نکات مفید، می‌توانید توجه مخاطبین خود را به خود جلب کنید. با بهینه‌سازی محتوای خود، می‌توانید به گسترده‌ترین مخاطبان دسترسی پیدا کنید و اهداف خود را با کارآیی بیشتری دست‌یابی کنید.

7- طراحی رابط یا Wireframe را با ChatGPT دریافت کنید

در کمترین زمان ممکن، با استفاده از خدمات چت‌جی‌پی‌تی، می‌توانید طراحی رابط کاربری و نمودار سیمی را که به نیازهای خاص شما پاسخ می‌دهد، انجام دهید. این خدمت به شما قابلیت فراهم کردن طرح‌های صفحه و نمودارهایی با دید زیبایی و کاربری بالا و بهینه‌سازی شده برای عملکرد بهینه را می‌دهد. بدون درنظر گرفتن اینکه طرح ساده‌ای را نیاز داشته باشید یا نمودار پیچیده‌تری، چت‌جی‌پی‌تی با راهنمایی مناسب می‌تواند به شما کمک کند.

8- ایجاد اسکریپت ویدیویی با ChatGPT:

چت‌جی‌پی‌تی همچنین می‌تواند برای نوشتن اسکریپت‌های ویدئویی جذاب و پرشور به کمک شما بیاید. با قابلیت‌های زبان پیشرفته خود، چت‌جی‌پی‌تی می‌تواند به شما در تولید ایده‌های خلاقانه و ساختاردهی محتوایتان به گونه‌ای که حضور مخاطبان شما را جلب کند، کمک کند. بدون در نظر گرفتن اینکه آیا شما تازه‌کار هستید یا یک حرفه‌ای با تجربه، تخصص نوشتن اسکریپت ویدئویی چت‌جی‌پی‌تی به شما کمک خواهد کرد تا محتوایتان را به سطح بالاتری ارتقا دهید و متمایز کنید.

 

9-روش های مناسب تست قابلیت استفاده را بیابید

چت‌جی‌پی‌تی یک منبع اطلاعاتی و ابزار قابل اعتماد برای آزمون قابلیت استفاده محصولات می‌باشد. این خدمت در طراحی و تجزیه و تحلیل آزمون‌های کاربری، مشاوره کارشناسی ارائه می‌دهد و راهنمایی در انتخاب روش‌های مناسب برای آزمون، جذب شرکت‌کنندگان و ایجاد محیط آزمون را فراهم می‌کند.

با استفاده از چت‌جی‌پی‌تی می‌توانید برای هر نوع محصول دیجیتالی مانند وب‌سایت، برنامه موبایل و غیره، طرح‌هایی متمرکز بر کاربر ایجاد کنید که نیازهای مخاطبین هدف شما را برطرف کنند.

10- توضیحات محصول را برای فروشگاه اینترنتی خود بنویسید

اگر یک فروشگاه آنلاین دارید، می‌دانید که تأمین توضیحات با کیفیت محصولاتی که مشتریان بالقوه خود را مطلع و درگیر می‌کند، امری بسیار حائز اهمیت است. با این حال، نوشتن توضیحات منحصر به فرد برای هر محصول در موجودی شما می‌تواند یک چالش فزاینده باشد.

 

چت‌جی‌پی‌تی قادر است با توجه به ورودی‌های مشخص، توضیحات محصولات سفارشی شده را تولید کند. با استفاده از چت‌جی‌پی‌تی، می‌توانید به راحتی توضیحات منحصر به فردی برای برند و محصولات خود ایجاد کنید و در عین حال زمان و منابع با ارزش خود را ذخیره کنید. با چت‌جی‌پی‌تی، می‌توانید بر روی سایر جنبه‌های مهم کسب و کار خود تمرکز کنید، در حالی که همچنان مطالب با کیفیت بالا را برای وبسایت و سایر مواد بازاریابی خود فراهم می‌کنید.

11- کد سفارشی را با ChatGPT ایجاد کنید

قسمت جالب اینجاست – برای توسعه دهندگان وردپرس و کاربران غیر برنامه نویس مانند من! چت‌جی‌پی‌تی قادر به تولید کد سفارشی برای برآورده کردن نیازهای برنامه نویسی خاص است. کاربران وردپرس به طور عمده از قابلیت تولید کد چت‌جی‌پی‌تی بهره می‌برند.
با توانایی درک زبان‌های برنامه نویسی و نحو، چت‌جی‌پی‌تی قادر به تولید کد وردپرس برای مقاصد مختلف است، مانند تولید قطعه کد یا حتی توسعه پلاگین‌ها و ویجت‌های سفارشی. حتی کاربران غیر برنامه‌نویس می‌توانند با استفاده از دستورات زبان طبیعی، راهنمایی دریافت کد یا تولید قطعات کد برای وب‌سایت وردپرس خود را انجام دهند.

 

بله، امکان استفاده از چت‌جی‌پی‌تی برای کمک به ایجاد یک پلاگین جدید وردپرس وجود دارد! جالب نیست؟ من تلاش کردم تا یک پلاگین ایجاد کنم و برخی از همکاران برنامه نویسم نیز سعی در ایجاد چندین پلاگین داشتند. در زیر یک نمای کلی از آن را مشاهده می‌کنید:

 

با این حال، به یاد داشتن این مهم است که چت‌جی‌پی‌تی ابزاری برای توسعه پلاگین نیست. برای ایجاد یک پلاگین جدید وردپرس، شما باید یک فهم قوی از زبان‌های برنامه نویسی مانند پی‌اچ‌پی، اچ‌تی‌ام‌ال و سی‌اس‌اس و روش‌های توسعه وردپرس داشته باشید. می‌توانید این مقاله جالب درباره ایجاد پلاگین با استفاده از چت‌جی‌پی‌تی نوشته شده توسط دیوید گورتز را مطالعه کنید.

چت‌جی‌پی‌تی ابزاری قدرتمند برای تولید محتوای سفارشی است، اما در زمینه توسعه وردپرس، محدودیت‌هایی دارد:

  • محدودیت‌های زمینه‌ای ممکن است باعث تولید محتوای نامربوط شود.
  • قابلیت کپی‌برداری، یکی از نقاط ضعف محتواهای تولید شده توسط چت‌جی‌پی‌تی است.
  • کنترل محدود بر محتوای تولیدی، ممکن است نیاز به ویرایش یا بازبینی اضافی داشته باشد.
  • درک محدودی از تجربه کاربری، ممکن است باعث تولید محتوای نامناسب شود.

آینده ChatGPT برای وردپرس

چت‌جی‌پی‌تی در آینده می‌تواند روشی را برای ایجاد محتوای وبسایت‌های وردپرس به صورت نوآورانه و انقلابی فراهم کند. با توسعه هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی، چت‌جی‌پی‌تی به عنوان یک ابزار ارزشمند برای خالقان محتوا و توسعه‌دهندگان وردپرس به شکلی بیشتر پرداخته خواهد شد.

یک کاربرد احتمالی برای چت‌جی‌پی‌تی در آینده وردپرس، ایجاد محتوای سفارشی برای وبسایت‌ها است. با ارائه ورودی‌های خاص برای چت‌جی‌پی‌تی، مانند کلمات کلیدی یا عبارات مرتبط با یک موضوع خاص، می‌تواند محتوای منحصربه‌فرد و با کیفیتی تولید کند که به یک جمعیت خاص سفارشی شده باشد.

استفاده دیگری که می‌توان از چت‌جی‌پی‌تی در آینده برای وردپرس پیش‌بینی کرد، ایجاد چت‌بات و رابط‌های گفتگویی دیگر برای وبسایت‌ها است. با توانایی تولید پاسخ‌های زبان طبیعی بر اساس ورودی کاربر، چت‌جی‌پی‌تی می‌تواند به ایجاد تجربه چت بیشتری برای بازدیدکنندگان وبسایت‌ها کمک کند که به صورت فردی و جذاب باشد.

اگر چت‌جی‌پی‌تی ادامه دهد و بهبود یابد، می‌تواند به یک ابزار ارزشمندتر برای کاربران وردپرس تبدیل شود. با توانایی تولید محتوای سفارشی و با کیفیت بالا به سرعت و با کارآیی، می‌تواند به بهبود فرایند ایجاد محتوا و بهبود تجربه کاربری کلی وبسایت‌های وردپرس کمک کند.

 

می‌دانم که بسیاری از دوستان وردپرسی ما از چت‌جی‌پی‌تی استفاده می‌کنند و امکانات آن را بررسی می‌کنند. در تیم WPDeveloper، تیم ما به صورت عمیق بررسی می‌کند و خیلی هیجان زده هستیم که این امکانات را به جایی ادغام کنیم که می‌تواند ارزش اضافه کند. اگر از چت‌جی‌پی‌تی برای وردپرس به شیوه‌ای جالب استفاده کرده‌اید، لطفا تجربیات خود را در نظرات به اشتراک بگذارید و برای ما بنویسید که چه نظری درباره آینده چت‌جی‌پی‌تی برای توسعه وب دارید.

 


 

12- توانایی فوق العاده chatgpt : پاسخ به هر سوالی در هر زمینه ای

ارائه پاسخ به سؤالات در حوزه‌های مختلف، یکی از وظایفی است که این برنامه در انجام آن بسیار ماهر است. شما می‌توانید به زبان فارسی، انگلیسی یا هر زبان دیگری که مورد نظرتان است، سؤال مورد نظرتان را بپرسید و در عرض چند ثانیه پاسخ دقیق آن را دریافت کنید.

در تصویر زیر، ما یک سؤال مشخص مبنی بر “تعداد طبقات برج خلیفه چقدر است؟ و چه ویژگی‌هایی دارد؟” را از ChatGPT  به زبان انگلیسی پرسیدیم و او پاسخی مفصل داد و برخی اطلاعات اضافی را هم ذکر کرد.

 

جواب دادن به سوالات مشخص کاربران از کاربرد های chatgpt است.
هوش مصنوعی ChatGPT می‌تواند به سوالات خاص در هر زمینه‌ای پاسخ دهد.

 

توجه: برای صحبت با ChatGPT، استفاده از زبان انگلیسی توصیه می شود، زیرا ChatGPT به همان اندازه که در زبان انگلیسی ماهر است، در سایر زبان ها ماهر نیست و احتمالاً پاسخ های نادرست یا غیرمرتبط با سؤال شما را در صورت استفاده از زبان های دیگیری دریافت خواهید کرد.

 

به همین دلیل در مثال های عملی ما در این مقاله از زبان انگلیسی برای صحبت با برنامه استفاده کرده ایم، نه فارسی .

 

13- کاربرد chatgpt در وردپرس : ترجمه متون و مقالات

ChatGPT قادر به ترجمه متون و کلمات بین زبان ها است، اما متأسفانه ترجمه هاش خیلی بهتر از نرم افزارهای تخصصی ترجمه مثل Google Translate کاربردی هستند، صحت و قابلیت اعتماد بیشتری دارد. Google Translate کلمه ایی ترجمه میکند ولی چت جی پی تی جمله ایی با درک بالا ترجمه عالی دارد، زیرا ChatGPT فقط چند ماه (4ماه تا الان از برج 9 1401) است که عملکرد خود را شروع کرده است و تخصص خاصی در زمینه ترجمه دارد.

 

 

14-کاربرد chatgpt در وردپرس در نوشتن مقالات و تحقیق

قابلیت‌های ChatGPT به شما اجازه کمک در نوشتن مقالات، پژوهش‌ها و سایر موارد را می‌دهد. می‌توانید از آن بخواهید تا یک مقاله کامل درباره یک موضوع خاص بنویسد و این درخواست شما را به‌سرعت انجام خواهد داد، همچنین می توانید از آن برای دریافت اطلاعات یا شناختن منابع قابل اعتمادی که می توانید برای نوشتن مقاله یا پژوهش خود به آنها اتکا کنید، استفاده کنید.

در تصویر زیر، ما از برنامه درخواست نوشتن یک مقاله کوتاه در مورد وردپرس کردیم و این درخواست را به‌سرعت انجام داد. اطلاعاتی که در مقاله ضمیمه شده بود، مفید و به‌صورت مناسبی ارائه شده بود.

نوشتن مقاله ای درباره وردپرس توسط chatgpt
درخواستی که از ChatGPT کرده بودیم، شامل نوشتن مقاله ای کوتاه در مورد وردپرس بود. این برنامه به درخواست ما پاسخ داد و مقاله ای که در آن معلوماتی مفید و با فرمتی مناسب و خوب نوشته شده بود، به ما ارائه داد.

 

وردپرس و ۸ دلیل استفاده از آن چرا WordPress ؟ را به شما نیز پیشنهاد میکنم.

 

 

 

15-کاربرد chatgpt در وردپرس در خلاصه نویسی و بازنویسی مقالات

امکان دارد از مدل هوش مصنوعی ChatGPT برای خلاصه یا بازنویسی انواع مختلف متن ها استفاده کنید، از جمله مقالات، پژوهش ها، پاراگراف ها و غیره. شما تنها باید از آن بخواهید که این کار را انجام دهد و متنی که می خواهید خلاصه شود یا بازنویسی شود را در یک پیام تحویل دهید، و همانطور که در این تصویر نشان داده شده است، ChatGPT این کار را به صورت آنی انجام خواهد داد.

 

با استفاده از ربات هوش مصنوعی ChatGPT، بازنویسی یک پاراگراف کوتاه
یکی از کاربرد های هوش مصنوعی chatgpt : با استفاده از ربات هوش مصنوعی ChatGPT، بازنویسی یک پاراگراف کوتاه شدنیه

 

 

 

 

16-کاربرد chatgpt در وردپرس: حل معادلات ریاضی و مسائل پیچیده

هوش مصنوعی ChatGPT قادر به حل معادلات ریاضی و مسائل پیچیده و ساده است و توضیح آنها می باشد. در صورت ارسال یک معادله یا مسئله به آن و درخواست برای حل آن، به شما به صورت مستقیم یک پاسخ مناسب با توضیحات دقیق ارائه می دهد. همچنین می تواند بیشتر از یک راه حل را در صورت درخواست شما ارائه کند.

برای تجربه و ارزیابی توانایی این هوش مصنوعی در حل معادلات و مسائل ریاضی، درخواست حل چندین مسئله از آن کردیم و همیشه جواب درست به درخواست ما ارسال می کرد. در تصویر زیر یکی از مسائلی که از برنامه برای حل آن درخواست کرده بودیم (محاسبه زوایای یک مثلث با دانستن اضلاع آن) جواب صحیحی برای ما ارسال کرد.

 

 

17-کاربرد chatgpt در وردپرس: کدنویسی و شرح کدها

نوشتن کدهای برنامه نویسی و توضیح دادن آن‌ها، یکی از وظایفی است که برنامه ChatGPT با تسلط بالا به آن انجام می‌دهد. شما می‌توانید از این برنامه بخواهید که هر کدام از کدهایی که نیاز دارید را به دقت و با زبان برنامه‌نویسی دلخواه خود تهیه کند. اگر نمی‌دانید چگونه از کدی که ارائه داده شده استفاده کنید، یا اگر تغییری در آن ایجاد کردید، می‌توانید از ChatGPT بخواهید که به شما یاد بدهد چگونه از آن استفاده کنید یا تغییرات لازم را ایجاد کنید.

 

شما می‌توانید به صورت دقیق یا کلی، کدهای برنامه نویسی را درخواست کنید. به عنوان مثال، می‌توانید از برنامه درخواست کنید که یک کد برای یک صفحه وب با فرم تماس برای ارسال نام، ایمیل و پیام کاربر بنویسد. یا به سادگی می‌توانید بفرستید (می‌خواهم یک کد برای یک صفحه وب با فرم تماس برای ارتباط با مدیر سایت بنویسید).

قابلیت ربات هوش مصنوعی ChatGPT در پاسخ به درخواست‌های کد نویسی برنامه‌نویسی، نشان می‌دهد که این برنامه می‌تواند فکر کند و همچنین دارای حس خلاقیت است (مثلاً شما می‌توانید به او بگویید “صفحه ارتباطی را با استفاده از CSS بهبود دهید”). اما بدون شک فرایند فکر این برنامه با فرایند فکر انسان‌ها تفاوت دارد و علاوه بر این، هر چند قدرت خلاقیت آن بسیار تحسین‌برانگیز است، اما هنوز به میزان خلاقیت طراحان حرفه‌ای نمی‌رسد.

شما را به مطالعه زبان های برنامه نویسی پرکاربرد دعوت میکنم.

ما از ربات درخواست کد نویسی برای یک صفحه وب شامل فرم تماس دادیم و او مجموعه‌ای از مراحل ساده را به همراه کد‌ها به ما ارسال کرد. پس از اعمال این مراحل و استفاده از کدهایی که او ارائه داده بود، فرم تماسی که در تصویر زیر قابل مشاهده است را به دست آوردیم.

 

 

 

 

 

ما چند آزمایشی در مدل انجام دادیم و متوجه شدیم که برخی از قابلیت‌ها کامل نیستند (مانند بررسی صحت آدرس ایمیل)، بنابراین درخواست کردیم که آنها را به مدل اضافه کند و این درخواست به سرعت انجام شد.

 

لازم به ذکر است که این برنامه قادر به نوشتن کد در بسیاری از زبان‌های برنامه‌نویسی است مانند:

Python – Java – JavaScript – PHP – Ruby – Kotlin – Swift – Go – Visual Basic

 

همچنین باید توجه داشت که این برنامه قادر به نوشتن برنامه‌های پیچیده و یا برنامه‌هایی با خطاهای پیچیده بدون دستورالعمل و کمک از شما نیست، اما می‌تواند برنامه‌های ساده با عملکرد مشخص را به تنهایی نوشته و اجرا کند، برای مثال، ما از آن درخواست کردیم که یک برنامه بنویسد که از طریق مرورگر (صفحه وب) کار می‌کند و به کاربر امکان نقاشی با استفاده از دستورالعمل‌های مشخص را می‌دهد و این درخواست به سرعت انجام شد.

 


 

 کاربرد هوش مصنوعی chatGPT در وردپرس

 

از آنجایی که ChatGPT در کدنویسی بسیار مسلط است و تجربه زیادی در وردپرس دارد و اکثر برنامه ها و سیستم های مرتبط با فناوری اطلاعات و مواردی دیگر، و به دلیل اینکه یک مدل هوش زبانی است که قادر به درک نیازهای یک فرد در زمان است. با صحبت کردن با آن، می توان از آن در وردپرس به طرق مختلفی استفاده کرد، از جمله:

 

 

18- اعمال تغییرات در ظاهر سایت

می‌توانید از ChatGPT برای ایجاد تغییرات در ظاهر وب‌سایت خود استفاده کنید. اگر به عنوان مثال می‌خواهید رنگ دکمه، عنوان، پاراگراف یا هر عنصر دیگری را در وب‌سایت خود تغییر دهید، یا شکل آن را تغییر دهید، یا بیشترین تنظیمات را به آن اضافه کنید یا برخی از آن‌ها را حذف کنید، ChatGPT می‌تواند به شما در این مورد کمک کند.

 

ما یک سایت آزمایشی وردپرس ایجاد کردیم، در آن قالب معروف “جنّة” را نصب کردیم و برخی از محتواها را اضافه کردیم. همچنین برخی از تنظیمات ظاهر سایت را تنظیم کردیم تا با هویت بصریی با رنگ سبز بهترین هماهنگی را داشته باشد. اما عناوین مقالات با رنگ سیاه نمایش داده شدند و ما می‌خواستیم که با رنگ سبز نمایش داده شوند.

از ChatGPT برای کمک در انجام این کار خواستیم، به ما کد CSS ارسال کرد که کار را انجام می‌دهد، به همراه تعلیمات و راهنمایی‌هایی که نشان می‌دهد چگونه از آن استفاده کنیم و کجا قرار دهیم، همچنین توضیحاتی راجع به کد را ارائه کرد که باید آن را بدانیم، مانند اینکه کد بر روی تمام عناوین مقالات سایت تأثیر خواهد داشت و چگونه می‌توانیم فقط یک عنوان را تحت تأثیر قرار دهیم، در صورت تمایل.

 

 

 

19- نوشتن کد وردپرس برای انجام وظایف مشخص

اگر کدی برای وردپرس می‌خواهید که یک وظیفه مشخص را انجام دهد، در این صورت ChatGPT همچنین می‌تواند به شما کمک کند، سازگار با اینکه در مورد طرح سایت باشد، یا برای خودکارسازی برخی وظایف یا حتی اضافه کردن ویژگی‌های جدید به وردپرس.

ما از برنامه کدی را درخواست کردیم که با وردپرس کار کند و یک بخش سفارشی را در ویرایشگر اجزاء برای نویسنده به منظور وارد کردن قیمت مقاله پس از نوشتن آن، اضافه کند، به ما راهنمایی کرد که چگونه فیلدها را به ویرایشگر اجزا اضافه کنیم، اما چون ما نمی‌خواستیم از یک افزونه استفاده کنیم، بار دیگر از کد درخواست دادیم و تأکید کردیم که می‌خواهیم یک کد و نه یک افزونه، به ما کدی داده شد و خواست تا آن را به فایل functions.php الگو اضافه کنیم تا بخش ورود قیمت در ویرایشگر اجزاء نمایش داده شود.

 

پس از کپی و پیست کد در فایل وظایف قالب، وارد ویرایشگر مولفه شدیم تا اطمینان حاصل کنیم که کد به درستی کار می‌کند، و در واقع یک بخشی را پیدا کردیم که امکان درج قیمت مقاله را فراهم می‌کند. ما یک شماره وارد کردیم و روی دکمه ذخیره کلیک کردیم، سپس از ویرایشگر خارج شدیم و دوباره به صفحه ویرایش مقاله رفتیم و در واقع متوجه شدیم که عددی که وارد کرده‌ایم در جعبه متنی هنوز باقی است و نه پاک شده یا تغییر کرده است.

 

 

ما که از آن گذشت، ما یک سری آزمایش دیگر انجام دادیم تا از کیفیت و درستی کد مطمئن شویم و نتیجه آن این بود که هیچ خطا یا اشکالی در آن وجود نداشت و عملکرد تابع ایجاد شده به بهترین شکل انجام می‌شد.

برای توسعه تابعی که به سایت اضافه شده بود، از ChatGPT یک کد دیگر درخواست کردیم که به مدیر سایت امکان مشاهده گزارش موجودی همه نویسندگان سایت را می‌داد. او کدی را برای ما فراهم کرد که این کار را انجام می‌داد و از ما خواست که آن را به فایل وظایف قالب (functions.php) اضافه کنیم و همچنین نحوه دسترسی به گزارش را شرح داد. به این منظور، یک المان فرعی با نام Writer Report در بخش صفحه اصلی منوی کناری اضافه کرد که با کلیک بر روی آن، ما به صفحه‌ای هدایت می‌شویم که شامل گزارش مورد نظر است.

 

 

 

ملحوظه: براي پر شدن گزارش (تا خالي نشود)، مجموعه‌اي از اعضاي سايت با رتبه نويسنده به سايت اضافه کرديم و چند مقاله به آنها اضافه کرديم و مقداري در بخش قيمت مقاله‌اي که پيش از اين ايجاد شده بود وارد کرديم.

گزارش به نظر خوب نمي‌رسيد و درک و پيگيري موجودي نويسندگان در آن آسان نيست بنابراين از برنامه خواستيم تا ظاهر آن را بهبود بخشد. او کد CSS را برايمان ارسال کرد و خواست تا آن را در بخش “اضافه کردن تنظيمات CSS” در ابزار سفارشي سازي قرار دهيم. همچنين خواست تا يک خط برنامه را با يک خط ديگر که به ما داده شده بود جايگزين کنيم.

 

با وجود اینکه ما همه راهنماها و دستورالعمل‌هایی که فرستاده شده را پی‌گیری کرده بودیم، اما هنوز قسمتی از نمایش جدولی که اطلاعات موجودی کتاب را نشان می‌دهد، به درستی عمل نمی‌کرد. بنابراین به بررسی چندین مورد پرداختیم، اما به نتیجه‌ای برای حل مشکل نرسیدیم.

بنابراین از برنامه درخواست کردیم که کد CSS را در کد مربوط به نمایش گزارشات ارسال کند. برنامه این درخواست را اجرا کرد و وقتی کد جدید را با کد قدیمی در فایل قالب جایگزین کردیم، نمای جدول بهبود یافت و برای کاربر قابل فهم‌تر شد.

 

 

ما می‌توانیم به همان روش به توسعه کار روی وظیفه ادامه دهیم، به عنوان مثال می‌توانیم از او بخواهیم به مدیر سایت اجازه دهد که با کلیک بر روی نام نویسنده، مقالات و قیمت‌های آن نویسنده را نمایش دهد، و بخشی را اضافه کنیم که به مدیر اجازه دهد مبلغی از پول را برای کاهش کل موجودی نویسنده وارد کند (مثلاً هنگام ارسال پرداخت به نویسنده). همچنین، ما می‌توانیم زبان وظیفه را تغییر داده و عناصر آن را تطبیق دهیم و به هر شکل دیگری که مایل هستیم تغییر دهیم.

 

 

 

20- توسعه قالب ها و افزونه های وردپرسی

در حالتی که شما یک توسعه دهنده وردپرس هستید یا حتی اگر یک کاربر معمولی وردپرس با تجربه برنامه‌نویسی کوچک هستید، می‌توانید به مدل هوش مصنوعی ChatGPT اعتماد کنید تا به شما در توسعه افزونه‌ها و قالب‌ها کمک کند. همانطور که در پاراگراف قبل دیدیم، این مدل بسیار خوب در نوشتن کدهای وردپرس است و این کمک بسیاری به ایجاد افزونه‌ها و قالب‌ها می‌تواند داشته باشد.

برای درخواست کمک از این برنامه در ایجاد یک افزونه که هر تکلیفی را که می‌خواهید انجام دهد انجام می‌دهد، برای شما فقط کافی است که مراحل ساخت افزونه را با کدهای مربوطه درخواست دهید.

 

هنگامی که از ChatGPT برای دریافت مراحل توسعه افزونه استفاده می‌کنید، می‌توانید از عبارت مورد نظر خود استفاده کنید، اما باید در نظر داشته باشید که ChatGPT به شما مراحل توسعه را با جزئیات و کدهای پایه ارائه خواهد داد. به عبارت دیگر، وقتی شما مراحل را اعمال و کدهایی که ارائه می‌دهد را با توجه به راهنمایی‌هایی که نشان می‌دهد، کپی و الصق می‌کنید، یک افزونه ابتدایی و نه یک افزونه پیشرفته دریافت خواهید کرد. با این حال، می‌توانید آن را امتحان کنید و از آن برای توسعه تدریجی استفاده کنید.

 

 

 

اگر به برنامه درخواست اضافه کردن قابلیت جایگزینی عبارات در محتوای وردپرس کنید، اضافه شده ممکن است از طریق یک صفحه اختصاصی عمل کند و نه از طریق بخشی که به صفحه ویرایش مطلب اضافه می شود، در این صورت می توانید از برنامه درخواست تغییر دهید که برای مثال (می خواهم کاربران بتوانند جایگزینی را از طریق یک بخش در صفحه ویرایش مطلب انجام دهند) و بعد از پاسخگویی به شما، می توانید فرآیند توسعه افزونه را با درخواست اضافه کردن ویژگی های جدید و بهبود آن و غیره پیگیری کنید تا به شکل مورد نظر شما باشد.

این مسئله به قالب های وردپرس نیز اعمال می شود، جایی که می توانید از ChatGPT برای کمک به توسعه قالب به همین روش استفاده کنید، اما باید به این نکته اشاره کنیم که ساختن یک قالب کامل (یا حتی افزونه کامل با یک کاربرد پیچیده) فقط با استفاده از هوش مصنوعی امکان پذیر نیست، بنابراین باید تجربه کافی در توسعه وردپرس داشته باشید و این موضوع به دلایلی از قبیل: ناتوانی در ارسال تعداد زیادی پیام در یک بازه زمانی کوتاه، عدم امکان ارسال پیام های بسیار طولانی، مشکلات در برقراری ارتباط و غیره باز می گردد که آنها را هنگام تجربه خواهید کرد.

 

بنابراین، اگر می‌خواهید از ChatGPT برای ایجاد یک افزونه با عملکرد یا عملکردهای ساده استفاده کنید، ممکن است موفق باشید و یا نشود زیرا برخی از کدهایی که این برنامه ارائه می‌دهد، کار نمی‌کنند (اگرچه تعدادشان کم است)، اما اگر بدون داشتن تجربه کافی، سعی در ایجاد یک قالب کامل وردپرس یا یک افزونه با عملکرد پیچیده بکنید، به طور قطع شما نمی‌توانید این کار را انجام دهید. به عنوان یک مثال عملی از توسعه یک افزونه ساده با استفاده از این برنامه، می‌توانید به این موضوع مراجعه کنید.

 

 

21- فهم کد وردپرس و هدف آن

اگر نمی‌توانید یک کد وردپرس خاص را بفهمید، یا هر کد دیگری، می‌توانید از برنامه ChatGPT برای توضیح آن به شما و یادگیری هدف آن استفاده کنید. این کار با ارسال کد به برنامه و همراه با جمله “این کد چه کاری انجام می‌دهد؟” یا جمله دیگری مرتبط، انجام می‌شود.

توجه داشته باشید که در بعضی مواقع بهتر است اگر اطلاعات مربوط به کد موجود در اختیار شما هستند، به برنامه آموزش داده شوند، زیرا این کار می‌تواند به بهبود فهم برنامه درباره کد کمک کند و در نتیجه برنامه به شما شرح دقیق‌تری از آن ارائه خواهد داد.

برای تست کیفیت شرح برنامه درباره دستورات برنامه‌نویسی مرتبط با وردپرس، ما یک افزونه وردپرس را بارگیری کرده، یکی از فایل‌های آن (فایل با فرمت PHP) را باز کردیم، و یک قسمتی از آن را کپی کرده، سپس با پرسیدن جمله “این کد چه کاری انجام می‌دهد؟” به برنامه ارسال کردیم. برنامه با کیفیت بسیار بالا توضیح داد که تابع عمومی چه کاری انجام می‌دهد و هر قسمت از آن چه کاری را انجام می‌دهد، همراه با توضیحات مربوط به آن.

 

 

پس از آن، ما از برنامه ChatGPT پرسش کردیم (آیا این برنامه افزودنی مربوطه را می شناسد؟) و پاسخ آن بود (نام افزونه در متن کد نامشخص است، اما با توجه به رشته مورد استفاده (rank-math)، به نظر می رسد که قسمتی از افزونه Rank Math می باشد، که برای بهبود محتوای وب سایت برای موتورهای جستجو استفاده می شود).

 

این به معنای این است که برنامه ChatGPT هم توانایی تفسیر کد های برنامه نویسی و هم شناسایی منبع آن ها را دارد، و به همین دلیل شما می توانید از آن برای دریافت اطلاعات درباره کدهایی که شما دارید یا شناختن هدف آن ها و یا چگونگی اعمال تغییرات بر روی آن ها استفاده کنید.

 

21- درک مراحل انجام هر کار در وردپرس

امکانات مدل هوش مصنوعی ChatGPT برای وردپرس، تنها به مسائل مربوط به کدنویسی محدود نیست و شما می توانید از آن برای پرسیدن هر سؤالی درباره سیستم وردپرس یا هر برنامه دیگری استفاده کنید و به شما به دقت بسیار بالا پاسخ داده خواهد شد، این نتیجه تجربیات ما از استفاده مداوم از ChatGPT بوده است.

 

ماژول ChatGPT از نظرات نظری و عملی مربوط به وردپرس با سوالات زیادی پرسیده شد و تقریباً به تمامی آن‌ها پاسخ داد. همچنین توضیحاتی راجع به پاسخ ها ارائه شده و سعی شده است آن ها را به سادگی و روانی بیشتری تبیین کند.

به عنوان مثال، وقتی از ChatGPT سوال شد “چگونه زبان واسط پنل مدیریت وردپرس را تغییر دهیم؟”، پیامی که شامل مراحل انجام این کار بود، ارسال شد. همچنین، اشاره شد که تغییر زبان به این شیوه فقط زبان پنل مدیریت را تغییر می‌دهد و محتوای سایت ترجمه نمی‌شود. سپس، به افزونه‌هایی که امکان ترجمه محتوای سایت را فراهم می‌کنند اشاره شد و بیان شد که بعضی از افزونه ها و قالب‌ها ممکن است زبان انتخاب شده را پشتیبانی نکنند.

 

مهم بذکر که ChatGPT دارای ویژگی مهمی است که آن را بسیار مناسب برای پرسش در مورد روش انجام وظایف در وردپرس می کند و آن این است که پیام های قبلی در گفتگو را در ذهن خود نگه می دارد، بنابراین به شما کمک می کند که بیشتر راجع به موضوعات بپرسید یا درخواست کمک از او در حل مشکلی که در طی مراحلی که به شما داده شده است مواجه شدید، بکنید.

 

 

در تصویر قبلی، پاسخ برنامه به پاسخ ما (زبان عربی را در فهرست پیدا نکردم) نشان داده شده است، که به ما مجموعه ای از راه حل هایی را که می توانیم برای حل مشکل استفاده کنیم، و اضافه کردن زبان عربی به رابط کاربری پشتیبانی وردپرس را فراهم می کند.

 

 

 

 


 

 

قدرت هوش مصنوعی chatgpt

 

 

ChatGPT با توانایی‌های بسیار خوب و مفید، قادر است به بیشتر سوالاتی که ممکن است به ذهن هر فرد در هر حوزه‌ای برسد، پاسخ دهد، اما با این حال، محدودیت‌هایی وجود دارد که قابل تجاوز نیست و نواقصی که باعث می‌شوند که کارشناسان انسان در همین حوزه بهتر از آن باشند. این محدودیت‌ها شامل مواردی همچون:

 

 

  • او هیچ اطلاعات جدیدی نمی داند، زیرا آخرین اطلاعاتی که می داند به سال 2021 یعنی در آخرین روزهای قبل از پایان تمریناتش برمی گردد و به همین دلیل از تغییراتی که در جهان رخ داده است اطلاعی ندارد. بعد از این تاریخ چه تغییرات فنی و چه تغییرات دیگر.

 

  • هیچ کاری را که نیاز به چیزی غیر از ارسال پیامک داشته باشد نمی تواند انجام دهد، زیرا تنها کاری که می تواند انجام دهد این است که پیام های متنی را بر اساس آموزش و اطلاعاتی که دریافت کرده است، دریافت و پردازش کند و سپس پیام های متنی را به عنوان پاسخ ارسال کند.

 

  • فرآیند پردازش این برنامه نمی‌تواند مانند انسان‌ها احساس یا فکر کند، زیرا اگرچه پاسخ‌های هوشمند آن توانایی‌های تفکر بالایی را نشان می‌دهد، اما کاملاً به ورودی و اطلاعاتی که با آن ارائه شده است بستگی دارد و ایده‌هایی بدون تکیه بر آن داده‌ها ایجاد نمی‌شوند.

 

  • او در درک طعنه و اصطلاحات مشکل دارد، بنابراین ترجیح می دهد تا حد امکان از به کار بردن اصطلاحات ناآشنا خودداری کند، اما گاهی اوقات می تواند حتی اصطلاحاتی را که شما به ذهنتان خطور می کنید درک کند (این بستگی به صحبت شما با او و زمینه ای دارد که در آن از این اصطلاح استفاده می کنید. ).

 

  • به اینترنت دسترسی ندارد، نمی تواند اطلاعات را در وب سایت ها جستجو کند، اصلا نمی تواند تصاویر یا فیلم ها را بفهمد، تفسیر یا پردازش کند، این یک زبان هوش مصنوعی است که فقط با متن سروکار دارد.

 

  • این برنامه انگلیسی را کاملاً می‌فهمد و از آن استفاده می‌کند، اما واضح است که تسلط آن به زبان عربی (و سایر زبان‌ها) در مقایسه با انگلیسی بسیار پایین است، زیرا اغلب از آن به درستی استفاده نمی‌کند و در مواقع دیگر پیام‌های عربی را به درستی درک نمی‌کند.

 

 

 

ChatGPT، مدل هوش مصنوعی، با بسیاری از محدودیت‌های دیگر همراه است و اغلب با عیب‌هایی روبرو می‌شود که آن را همیشه قابل اعتماد نمی‌کنند. او گاهاً اطلاعات نادرست ارائه می‌دهد و گاهی هم کدها و روش‌هایی ارائه می‌دهد که کار نمی‌کنند، بنابراین برای شما ضروری است که همیشه اطمینان حاصل کنید که هر اطلاعاتی که از او دریافت می‌کنید، درست و قابل اعتماد است، همچنین هر روشی که در اختیار شما قرار می‌دهد، را قبل از اجرای آن در سایت خود در محیط آزمایشی تست کنید و قبل از اجرای هر چیزی یا اضافه کردن هر کد برنامه‌نویسی ارسال شده به شما، به تهیه یک نسخه پشتیبان از سایت خود بپردازید.

نویسنده
مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

مثل نات کوین حسرت این فرصت رو نخورید

فقط 10 روز دیگه...!

500 دلار برای هر 1 میلیون سکه
ربات کسب درآمد دلاری
تا فرصت هست، استفاده کنید وگرنه بعدن فقط حسرت می خورید.!!!
close-link
پنل ثبت نام کاربران
جهت ورود یا ثبت نام، دکمه مورد نظر را انتخاب کنید.

گزینه ثبت نام در تنظیمات عمومی شما فعال نیست.